2010.03.05. 15:58 teddike

Skins - JJ (4x06)

Címkék: sorozat skins 2009 2010

Most az van, hogy erősen lehetne haragudni a Skins készítőire, hiszen jó alaposan lógva hagyták az embert. Az 5. rész után, amin vagy elbőgte magát mindenki, vagy azóta nem néz több Skins-t, mást is várhattunk volna. De most, pár perccel JJ után, elégedett vagyok. Könnyed, szórakoztató, jó hangulatú volt az új rész, még akkor is, ha komoly problémák vagy gondok voltak azért itt is. Mondjuk egy Skins egyébként sem tud könnyed lenni, de egyrészt JJ megérdemelte a mostanit, másrészt Freddie után nagy szükség volt erre. Jöjjön egy kép, aztán alatta spoileresen folytatom.

skins season 4Ott tartottunk az ötödik után, hogy Freddie világa darabjaira hullott. Még rosszabb, hogy Effy öngyilkos akart lenni. Nem volt egyszerű a történet, valahol mindenki várta a folytatást, de helyette teljesen mást kaptunk. Az ide évad alaposan szakított azzal a szemlélettel, hogy ha van is egy fő karakter, a többiek szerves részei legyenek a résznek. Nem számoltam, de szerintem Thomas és Cook 5 percre, Emily és Naomi 3 percre, Freddie meg ha egyre feltűnt. A sztori is teljesen átlagos volt, Skins fűszerezéssel. JJ szerelmes, és nem Effy-be (szerencsére), szeretne összejönni a csajjal, el is hívja randizni, de nem a Skins lenne, ha egyszerűen menne minden. Kezdve onnan, hogy Cook tanácsokat ad, a babán keresztül a budiból való menekülésig mosolygós volt az egész. Én kellemesen szórakoztam rajta, még akkor is, ha most irgum-burgum kéne, hogy legyen.

Cook egyébként nagyon sokat változott. A saját része is nagyon erős volt, azóta meg nagyon kevés szerepet kap, de akkor parádézik. Ezen a héten is hatalmas dumái voltak. Lassan kedvenc karakter lesz belőle, pedig nagyon nem szerettem. A folytatásban egyébként már csak két részt kapunk, vége lesz a negyedik évadnak, elköszönünk ettől az évadtól is. Jön még egy Effy és egy Everyone Naomi!

Pontokat sem felejtek el adni, 8/10. Mondom, én vigyorogtam. (Amíg nem felejtem, még egy bónusz JJ-ről. A barátnőjét egyébként Georgia Henshaw játssza!)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr653142032

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása