2010.03.18. 23:04 teddike

Legion (Légió)

Címkék: film 2010 legion 3 csillag

A kérdés a film megnézése után félelmetesen egyszerű, mi akart ez lenni? A válasz, mint ahogy a filmben sem kapunk választ semmire, itt sem könnyen megfogható. Főleg azért nem, mert ez a 90 perc minden volt, csak jó nem. És az élvezhető címkét sem ragasztanám egy olyan filmre, amin többet fészkelődtem, mint eddig bármin (idén). Az igazsághoz hozzátartozik, hogy ha ezt nem moziban néztem volna, úgy nyomtam volt a stop és delete gombot egyszerre, hogy még most is füstölnének. Pedig, és nem tudom már hányszor írtam le, az előzetes megvett. Főleg azért, mert sok ismerős arc köszönt vissza (nekem ennyi már elég), voltak jó jelenetek (ez már a cukor kategória) és a történet sem tűnt annyira rossznak. Pedig?!

legion

A történet röviden annyi, hogy a Mindenható, mert ő irányítja a szálakat, megelégeli az emberek viselkedését, úgy dönt, hogy irtani kell őket. Főleg azt az egyet, aki még meg sem született. Pontosan, a Megváltót. Ehhez a tervéhez előveszi az angyalokat, akik között szerencsére akad egy, aki rájön arra, hogy bizony itt cselekedni kell, és meg kell védeni azt a szerencsétlen még meg sem született Megváltót, hiszen ő lesz majd az a felelős az emberiség jövőjéért, már ha lesz. Michael (maradva az angolos megnevezésnél) felkeresi a Megváltó anyukáját, illetve családját, és bevackolva magukat, védi őket a csürhe ellen.

A történet logikátlansága mellett, ami egyébként borzasztóan zavaró, főleg az teszi be a kaput, mint ahogy már próbáltam utalni rá, hogy meg sem próbálják megválaszolni őket. Michael jön, csipet csapat les egy nagyot, majd beállnak a sorba és irtják az örülteket. A végére még Gabriel is megjelenik, cseppet sem feldobva a helyzetet. De legalább egy akció-dúsabb és látványosabb jelenet erejére még tapsolhatunk is egy kicsit.

A szereplők pedig ismertek. Akad köztük olyan is, akit már sokkal jobb filmben is láttunk. A főszereplő Paul Bettany a legkevésbé írható fel a csalódás táblára, remekül hozza a badass angyalt. A többiek viszont, nos, még a nevüket sem kellene leírni. De egy Dennis Quaid-től többet várna el az ember. Mint ahogy hatalmas csalódás a sorozatokból megismert Adrianne Palicki (FNL), Kate Walsh (Private Practice) és Willa Holland (The O.C.) is. Arról már nem is beszélve, hogy Kevin Durand is csak jelmeze miatt írható fel a jobb oldalra.

Értékelés: Legion - 3/10

Be nem fejezett történet, rengeteg nyitott kapu, sok értelmetlenség. Nagyon gyenge színészi játék és sorolhatnám. Nagy csalódás, amit még dvd-n sem néznék meg vagy ajánlanék. Az egynek elment kategóriát is erősen alulról súrolja, ami azért elég nagy dolog, szerintem. Talán pár jelmez és egy két akció-jelenet írható fel a jó oldalra, és akkor meg is van a három pont.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr683142089

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabor 2010.03.22. 13:27:25

Te ezt moziba lattad?Oszinten sajnallak,borzaszto lehetett!En itthon probaltam megnezni es kb 4 perc utan stoppoltam es toroltem!!Szegyen,hogy meg manapsag is gyartanak ilyen "filmeket"!

Norb 2010.04.02. 01:54:31

Én megnéztem(huhh) Olvastam sok értékelést...10/6 10/5...stb Van olyan hülye aki erre 10/1 is adna? Először: semmi köze semmilyen bibliai dologhoz 1 óra után kiderül, hogy ez most milyen film is valójában...mert addig inkább zombikara gondoltam mint angyalokra...A nyanya mozgása meg az egész jelenet hihetetlen amatőr kaki volt. Nintendón a márióba komolyabb effektek vannak. hihetetlen hogy ezt a gagyi mozgást ne vegye észre valaki. Azért a gyerek körül is van kavalkád rendesen...Mihály szerint meg kell születnie...majd Mihály elmondja hogy nem lett volna szabad megszületnie??? és még csak nem is tudjuk hogy ki az a gyerek!!!??? De azért a trailerbe bezsúfolták az egész filmet...azt bőven elég megnézni...Ilyen rendezőt, még ha kezdő is hihetetlenül pofán vágnék...ilyenre pénzt kidobni

Ismeretlen_37501 2010.04.04. 14:07:57

@Norb Csak egyetérteni tudok, egyik legnagyobb lehúzás volt idén. És mindez hatalmas beetetés mellett, még akkor is, ha tudtam, tipikus B filmre ülök be, sokkal többet vártam.

mesko 2010.04.22. 21:06:23

Jo a filmnek a plakatja...maskepp mindennel egyetertek...en is vegig kinlodtam...egyebkent nagylelku voltal a kiiertekelesnel, de tenyleg jo a plakatja...

Brian 2010.11.23. 09:22:56

Tisztelt mindenki.Vannak bizonyos talán "fejlettebb" emberek akik bele tudják gondolni és élni magukat egy történetbe ,filmbe.Ezek az emberek szórakoznak vagy épp rettegnek átélvén a filmet,és nem azt figyelik hogy ez nem jó trükk meg gagyi meg nagyon számítógépes stb,hanem élvezik a filmet.Tanulság ;Figyelj oda ne ficeregj és ne a hibákat keresd légy része a filmnek légy te a főhős s kis gyakorlás s garantálom élvezni fogod a filmeket.Közölném senkit nem akarok megbántani de sajnos embertársainkal is egyre jobban igy viselkedünk ; felszinesen a hibáit keresve és nem vesszük a fáratságot hogy kicsit mélyebben megismerjük egymást itélet előtt.Na de hogy a LEGION-t is kicsit fényezzem nekem nagyon átjött abszolult nem vagyok hívő meg ilyenek de elgondolkodtatott a jövőmet s az emeriség jövőjét illetően,ja és irtátok páran nincs értelmes befejezés,de van mint az a filmben is elhangzik a jövő nincs megirva! Tehát ezért "nincs "értelmes vége! Röviden ennyi és mégegyszer nem sérteni akarok senkit csak kis gondolkodást.Szép napot mindenkinek.Tisztelettel Brian

mesko 2010.11.23. 16:42:03

Brian: szerintem nem sértettél meg senkit, nyugi:), azt írtad amit gondoltál, én ezt kivételesen szeretem..de nem hiszem, hogy itt mások "fejletlenebbek" lennének..na ugye?:)

Brian 2010.11.23. 17:18:19

Kedves Mesko, köszönöm igen igazad van bár én a "fejlettebbek" dolgot inkább a gondolkodásra értettem.De lehet megint nem jól fogalmaztam :( mint mindig .. bocsi.Szép estét neked.

Brian 2010.11.23. 17:23:37

Ám az az igazság hogy kicsit pártoltam a filmet mert nekem valóban tetszett és igaz ami igaz én is szeretnék olyan szárnyakat :o

mesko 2010.11.23. 20:15:26

Brian: Nálam ez a film bement, a "jó a plakátja" kategoriába..mondjuk nekem is tetszettek a szárnyak:)..meg Paul Bettany, de ő jól játszott..
süti beállítások módosítása