2010.04.27. 21:54 teddike

Nyáron a moziban nyaralunk

Címkék: film 2010

Csak egy videót mutatok nektek, ha van pár percetek nézzétek meg. Összeszedték az idei év legjobban várt filmjeit, és gyúrtak nekik egy közös előzetest:

Én egyelőre keresem az államat és a szavakat is, mert nagyot ütött. Számoljátok össze, hogy mennyit ismertetek fel, illetve írjátok le, hogy mit vártok a legjobban. A tovább után elrejtem az összes film címét, így mindenki megnézheti, hogy mi lesz nyáron.

Csak egy videót mutatok nektek, ha van pár percetek nézzétek meg. Összeszedték az idei év legjobban várt filmjeit, és gyúrtak nekik egy közös előzetest:

Én egyelőre keresem az államat és a szavakat is, mert nagyot ütött. Számoljátok össze, hogy mennyit ismertetek fel, illetve írjátok le, hogy mit vártok a legjobban. A tovább után elrejtem az összes film címét, így mindenki megnézheti, hogy mi lesz nyáron.

Inception - Iron Man 2 - Robin Hood - Predators - Scott Pilgrim vs. the World - Salt - Knight & Day - The A-Team - MacGruber - The Sorcerer’s Apprentice - Killers – Splice - The Other Guys - The Karate Kid - Shrek Forever After - Toy Story 3 - Despicable Me - The Last Airbender - The Expendables - The Twilight Saga: Eclipse - Dinner for Schmucks - Get Him to the Greek - Grown Ups - Sex and the City 2

Csak ülünk és nézünk mint a - ezzel tudnám befejezni.

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr73142227

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Myrtil (zoey) 2010.04.27. 22:04:06

Ha jól számolom, 4et nem ismertem fel, a többi megvan, bár nem mindet várom. Ami abszolút favorit a várósok közül, az Inception, Salt, Predators és persze a Splice. Egyébként én is csak az állam keresem, hatalmas összelőzetes.

LFL_93 2010.04.27. 22:20:08

Hát ez rendesen ütött! :) Mondjuk engem csak az Eclipse, meg a Sex and the City 2 érdekel, abból meg nem sok mindent vágtak bele :D btw, köszi, hogy kitetted a trailer-t, tényleg nagyon állat lett :)

Dave 2010.04.28. 09:14:12

Tom Cruise miben fog szerepelni?

zolee 2010.04.28. 13:00:15

Dave: A Knight & Day-ben fog szerepelni.

mesko 2010.04.28. 19:44:10

no comment..ez kegyetlenul jo! azt hiszem mind felismertem...irom mit varok a legjobban: 1-Incepson(DiCaprio miatt), 2-Robin Hood(Ridley Scott+Russell Crowe miatt), 3-The Twilight Saga: Eclipse(mert olvastam...s ez eddig a legjobb es mert csaj vagyok...s kivancsi vagyok mit csinalt David Slade?), 4-The Last Airbender(Jackson Rathbone vajon milyen benne?), stb. de mind megfogom nezni...100%.
süti beállítások módosítása