2010.04.28. 15:09 teddike

Lost - Már csak 5 rész van hátra

Címkék: sorozat 2009 2010 lost s06

Most éppen veregetem a vállam, hogy milyen okos vagyok. Éppen azért, mert nem mindig jön össze, de ismét sikerült remek címet adnom egy bejegyzésnek. Hogy is lehetne pótolni a Lost hiányát? Megmondom, sehogy. Az ABC ennek ellenére volt olyan bátor, hogy két hétig pihenteti a sorozatot, és majd "csak" május 4-én hozza vissza (nálunk május 5). Addig viszont, hogy ne kezdjünk szellemeket látni, elmentünk a Lost kiállításra és néztük órákon keresztül ezt a képet, ami szinte biztosan az utolsó Lost-csapat-kép:

lost the final season

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr543142232

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

mesko 2010.04.28. 19:20:55

Lerugtad fenntrol a Lost kepet...azert, hogy szokjam ha nem lesz? az a kep csalt a blogra mint a Sziget a 815-ost...(jol van , elnezem...mert mindig felismerem az autentikus Lost kedveloket...)- maskulomben nekem is az "utolso vacsis" kep tetszett. (milyen jol mutatott volna ott fennt...) na de azert az Iron Man 2 se semmi.

Ismeretlen_37501 2010.04.28. 20:08:06

Iron Man 2 csak a héten lesz fent, ma néztem, héten van a premier, így kap "15 perc hírnevet", hétvégén visszarakom a Lost-ot. :)
süti beállítások módosítása