2010.05.04. 11:58 teddike

Szolg. Közlemény

Címkék: okossagok

Három napig nem nagyon voltam elérhető, szó szerint. Erdély várt és fogadott is pár napra. Rokonlátogatás, megemlékezés, sok nem alvás, rengeteg munka, pár kép, amiket nem biztos, hogy kiraknék. Főleg azért nem, mert mondjuk éppen egy bárányt nyúznak rajta (falun voltam, nem megijedni). Szóval izgalmas három nap volt ez, rengeteg vezetéssel fűszerezve. Egyszer még oda is b*sztam a kocsi aljat, fránya utak.

Emiatt fordulható az elő, na meg azért is, mert teljesen áthúzták a számításaimat, hogy a 10 Things kaszával búcsúztam a hétre, most viszont ha újult erővel nem is, de nagy lendülettel belevetem magam az információs szupersztrádába.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr143142246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása