2010.05.06. 15:24 teddike

Jön, jön, jön: Prince of Persia

Címkék: film 2010 prince of persia sands of time

A blockbuster időszak egyik legnagyobb előnye, hogy minden héten jön valami nagy film, és minden héten jön valami új anyag, a következő héten bemutatkozó nagy filmhez. Ez egy kicsit megkavart bevezető mondat volt, de tény, hogy minden hétre jut egy jobb premier, vagy egy jobb előzetes/kép/poszter. A PoP: Sands of Time készítői sem nagyon lustálkodnak mostanában, és folyamatosan dobálják ki, most éppen, az új képeket:

prince of persia

Bemutató május 28-án lesz, de addig sem kell Tamina hercegnő nélkül maradnunk. Korábban feltöltöttem egy videót, melyben őt mutatják be nekünk, ide kattintva érhetitek el. Valamint van még rengeteg új kép, amiket itt érhettek el. Gemma Arterton pedig nagy szerelem lesz a szezon végére.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr503142269

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dave_k 2010.05.08. 01:03:27

Nem néz ki rosszul. Láttam mostanában egy videót, menekültek benne valahol, és a cgi nagyon szar volt, remélem a moziban nem lesz csalódás.

Ismeretlen_111223 2010.05.08. 13:59:59

Gemma Arterton itt valóban nagyon szép.

mesko 2010.06.03. 21:17:16

Annak ellenere, hogy a kritika utte-vagta-temette, nekem tiszta 1001 ejszakas volt, nagyon eross efektusokkal tarkitva...mindenesetre a Titanokhoz kepest akik szerintem az idei legnagyobb szivas, a PoP egy varazslatos mese, nagyon jol elszorakoztam! Mondjuk en jatszottam a jatekot, de nem juttam soha a vegere, a sracok orokke beeloztek...s rendesen vegig is vittek, en nem): A csaj nem olyan mintha "programozva" volna?(most itt a kamera, most ott a kamera...most ide nez a baba, most meg oda...ugyesen..na meg egy kicsit..na..na, na ne!), ugyamugy az elso "csodaszep" hercegno aki mintha csak "szimpatikus" volna. Semmi bajom a fizikumaval..de ez eleg? ok, ti tudjatok....
süti beállítások módosítása