2010.05.31. 23:08 teddike

Előzetes: Scott Pilgrim vs. The World

Címkék: film 2010 scott pilgrim vs the world

Ez most komoly? Mármint ez lesz a film? Jó, nem arról van szó, hogy nem tetszik, de ez nagyon komisz így első ránézésre. Ez meg azt jelenti, hogy "tízen" fogjuk látni. És akkor lehet nagyon merész voltam. Vagy sokkal nagyobb kultúrája van ennek a képregénynek és én voltam elbújva valahova? Mindenesetre ilyen mozi/film suckernek, mint talán én is vagyok, ez nagyon beütött, de kíváncsi vagyok a körítésre is azért.

A tények a következőek: augusztus 13-án kerül majd a mozikba a film. Meg sem mertem nézni még, hogy nálunk van e már valami infó róla. Plusz Michael Cera a főszereplő, aki szerelmes lesz egy csajba (mármint az általa alakított karakter), de nem lesz egyszerű a randizás, mert a csaj 7 volt barátjával meg kel küzdjön. A megoldásokat az előzetesben meglátjátok. A folytatás pedig a moziban, 2,5 hónap múlva. A csaj meg így néz ki valahogy lengébb öltözékben, ami fel is veti a kérdést, hogy ti csatába mennétek érte?

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr733142412

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dave 2010.06.01. 22:28:31

Nekem eddig sem jött be a dolog, és most sem lopta be magát a szívembe. Azt hiszem ez kimarad a nyári filmek közül.

Peppe 2010.06.02. 16:08:07

Akinek belopta magát, az jöhet fészbukkbarátságot építeni itt: http://www.facebook.com/pages/Scott-Pilgrim/107113655975908#!/pages/Scott-Pilgrim/107113655975908
süti beállítások módosítása