2010.06.03. 20:17 teddike

Moziajánló: 22. Hét

Címkék: film 2010 moziajanlo

A héten talán, legalábbis a végén, jobb idő lesz, így a szabadba is mehetünk, de ha moziban szeretnénk nyaralni, akkor a következő filmek közül válogathatunk.

Hazai bemutató (június 3):

  1. Az utolsó dal (The Last Song): Miley Cyrus, és ha jól olvastam, akkor ebben a filmben nem fog énekelni, csak színészkedés?
  2. Zöld zóna (Green Zone): Matt Damon, azt hiszem ennél többet nem is nagyon kell mondanom. Remélhetőleg valamikor fogom tudni nézni én is.
  3. Inkubátor: Mi is ez?
  4. (Snijeg): Mi is ez? Hát fogalmam nincs, de tényleg.

Amerikai bemutató (június 4):

  1. Get Him To The Greek: Kint az első öt perc, illetve Jonah Hill és Russel Brand. Mást nem nagyon kell mondanom.
  2. Killers: Vígjáték, Katherine Heigl meg Ashton Kutcher parádézik egyet a romantikában.
  3. Splice: Az egyik legjobban várt horror részemről. Keressetek rá, megéri.
  4. Marmaduke: Családi mozi, beszélő kutyával? Biztos érdekelni fog.

9 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr223142429

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

zolee 2010.06.03. 22:28:22

Utolsó dal, Zöld Zóna, nem sok jó film lesz ezen a héten. Lehet ismételni kellene valamit.

mesko 2010.06.04. 16:45:18

Uhum, ajanlom az ismetelgetesek koze a LOST-ot,mert en is nezek sok sorozatot(van koztuk jo is megjobb is...a selejtel ha tiszta veletlen megel a piacon meg akkor sem nezem! rajovok egy-ket resz utan, hogy honnan fuj a szel), meg a filmeket is megnezem...de a Lost felulmulhatatlan nalam a sorozatoknal 6 eve, kepzeld el azota van a podiumon...a filmek kozul van idei aranyermesem: Shutter Island "Who is 67?", es ebbol a sok agyon trobitalt superhosos filmekbol egy sem tudta elfoglalni a helyet, egy maradando alkotas...jarna erte az Oscar. Ujra nezzuk-e a Lostot, h ne legyek egyedul(ha hiszitek ha nem senki nem nezi korulottem, csak a finalet neztek meg...igaz az tetszett nekuk.sot olyan dolgokat beszelgettunk el rola utolag h teljesen tiszta kepet kapsz a sorozatrol), na nezzuk ujra...en cirka-birkalok rola (az osszesrol) ott a finale bejegyzesnel jo-e? na..

mesko 2010.06.04. 16:50:41

Sot elohivom a magyar karaktert, es ugy fogok irni(marmint benazni..., egy par eve nem irtam egy kukkot magyarul, itt kezdtem irni...ugy kell rohogjem!)

Ismeretlen_37501 2010.06.04. 21:13:09

Green Zone menni fog szerintem hétvégén, filmekről is legyen már szó egy kicsit. :) OFF: Mesko: nyugodtan, írhatod a fináléhoz, a harmadik évadtól már írtam, szóval vannak bejegyzések. Egyébként nyáron kezdem én is újra, lesznek írások is róla, szóval majd ha lesznek kommentek, átrakom őket a megfelelő helyre, rendben? Írjad mindig, hogy melyik részhez van a megjegyzés!

mesko 2010.06.04. 21:31:11

Yes, ertettem!- azert gondolom nem nekem irtad, hogy a filmekrol is legyen szo egy kicsit...mert ha utanna nezel en azert irok a filmekhez is...sot ennel megtobbet tudnek irni, direkt csinalom, hogy erezd nem ragadtam le a Lostnal, nem-nem, nagyon nem :)

Ismeretlen_37501 2010.06.04. 21:57:22

Nem nem, magamnak szántam kb. Igen, láttam, hogy máshol is aktív vagy, örülök és köszönöm.

mesko 2010.06.04. 22:17:37

Ezt jo hallani, maskulomben lattam mar a Green Zone-t, es ha nekem szantad volna a megjegyzest...mar keszulodtem, hogy jujjj milyen spoilert kaptal volna...de meggondoltam...mas is szeretne biztos megnezni es tenyleg ajanlom mindenkinek...majd ha megnezted beszelhetunk rola, de addig nem. :)

Ismeretlen_37501 2010.06.04. 22:34:38

Rendben, köszönöm, mint írtam szombaton vagy vasárnap szándékomban áll megnézni. Remélem összejön.

Dave 2010.06.05. 11:24:33

Ma megyünk Zöld zóna, meg ha jól olvastam az Allee-ban Toy Story 3 program, ha érdekel valakit. Bár Exit és Pesti est biztosan jobban tudja.
süti beállítások módosítása