2010.06.04. 02:45 teddike

The Mentalist - Patrick még mindig hódít (Finálé)

Címkék: sorozat the mentalist 2009 2010

Vége a második évadnak, de a rajongás, a rózsaszín köd még mindig nem múlt el. Igaz nem tudták, nehéz is lett volna, hozni az első évad szintjét, de még így is erősen megközelítették azt. Volt átívelő, hosszabb történet, volt olyan is, hogy csak egy részen keresztül kerestük a gyilkost, de a lényeg nem változott. A Simon Baker által játszott karakter magasan hozta azt, ami miatt minden héten leültünk a sorozat elé. A komolytalankodás, a színjáték, a nyomozás szinte mindig jó hangulatban telt.

Az alapok nem változtak. Patrick azért is került be a csapatba, mert egyrészt nagyon jó megfigyelőképessége van, irányítani tudja az embereket. Nem látnok vagy ilyesmi, egyszerűen csak zseni, aki bárkit meg tud vezetni, ha éppen szükség van rá. A másik oldal viszont az, hogy egy Red John nevezetű gyilkosnak köszönhetően elveszítette családját, és természetesen hajtja a bosszú is. Viszont a sorozat sikeres, több millióan nézik mindegyik részét, így nagyon nehéz lesz levadászni a sorozatgyilkost. Főleg azért, mert Red John-t az írók bármikor elő tudják szedni valahonnan. Nincsen megoldás, ne is várjuk. Elképzelhetetlennek tartom, hogy megoldják az ügyet egy random részben, vagy akár valamelyik évad fináléjában, utána pedig részről részre új esetet kapjunk. A fő karakterünk életét ez motiválja, éppen ezért valami epikus, sorozat lezáró részben fogunk csak igazán megismerkedni a gonosszal. Addig meg maradnak nekünk az apró örömök. Azok, amik az évad felénél is előjöttek, amikor mellékszereplőt veszítettünk el, illetve a végén is, amikor Red John a semmiből ismét előkerült.

Mielőtt még jönne a spoileres rész, ne legyünk tisztességtelenek és említsük meg a csapat többi tagját is. Teresa (Robin Tunney), Cho (Tim Kang), Rigsby (Owain Yeoman) és Van Pelt (Amanda Righetti) remekül asszisztálnak az olykor fék nélkül ügyködő Patrick-hez. Már már úgy néz ki egyébként, hogy nélküle nem is tudnának megoldani semmilyen ügyet. Ezt a vonalat kicsit elő is szedték az évad során, de szerencsére nem feszegették nagyon. Visszatérve a karakterekre/színészekre, Cho hatalmas arc, nálam az év egyik legjobb mellékszereplője. Bármikor elő lehet szedni a sarokból, adhatunk neki egy, de akár két mondatot is, és tuti röhögni fogunk. Nagyon jól eltalálták, éppen ezért, még apró, de fix pontja a sorozatnak. A többiek is elengedhetetlenek természetesen a sikerhez. Rigsby-nek is voltak komoly szerepei az évad során, de ő inkább beleszürkül a mezőnybe, mint ahogy Teresa sem tudja olykor jól játszani a főnök szerepét.

the mentalist

Vége a második évadnak, de a rajongás, a rózsaszín köd még mindig nem múlt el. Igaz nem tudták, nehéz is lett volna, hozni az első évad szintjét, de még így is erősen megközelítették azt. Volt átívelő, hosszabb történet, volt olyan is, hogy csak egy részen keresztül kerestük a gyilkost, de a lényeg nem változott. A Simon Baker által játszott karakter magasan hozta azt, ami miatt minden héten leültünk a sorozat elé. A komolytalankodás, a színjáték, a nyomozás szinte mindig jó hangulatban telt.

Az alapok nem változtak. Patrick azért is került be a csapatba, mert egyrészt nagyon jó megfigyelőképessége van, irányítani tudja az embereket. Nem látnok vagy ilyesmi, egyszerűen csak zseni, aki bárkit meg tud vezetni, ha éppen szükség van rá. A másik oldal viszont az, hogy egy Red John nevezetű gyilkosnak köszönhetően elveszítette családját, és természetesen hajtja a bosszú is. Viszont a sorozat sikeres, több millióan nézik mindegyik részét, így nagyon nehéz lesz levadászni a sorozatgyilkost. Főleg azért, mert Red John-t az írók bármikor elő tudják szedni valahonnan. Nincsen megoldás, ne is várjuk. Elképzelhetetlennek tartom, hogy megoldják az ügyet egy random részben, vagy akár valamelyik évad fináléjában, utána pedig részről részre új esetet kapjunk. A fő karakterünk életét ez motiválja, éppen ezért valami epikus, sorozat lezáró részben fogunk csak igazán megismerkedni a gonosszal. Addig meg maradnak nekünk az apró örömök. Azok, amik az évad felénél is előjöttek, amikor mellékszereplőt veszítettünk el, illetve a végén is, amikor Red John a semmiből ismét előkerült.

Mielőtt még jönne a spoileres rész, ne legyünk tisztességtelenek és említsük meg a csapat többi tagját is. Teresa (Robin Tunney), Cho (Tim Kang), Rigsby (Owain Yeoman) és Van Pelt (Amanda Righetti) remekül asszisztálnak az olykor fék nélkül ügyködő Patrick-hez. Már már úgy néz ki egyébként, hogy nélküle nem is tudnának megoldani semmilyen ügyet. Ezt a vonalat kicsit elő is szedték az évad során, de szerencsére nem feszegették nagyon. Visszatérve a karakterekre/színészekre, Cho hatalmas arc, nálam az év egyik legjobb mellékszereplője. Bármikor elő lehet szedni a sarokból, adhatunk neki egy, de akár két mondatot is, és tuti röhögni fogunk. Nagyon jól eltalálták, éppen ezért, még apró, de fix pontja a sorozatnak. A többiek is elengedhetetlenek természetesen a sikerhez. Rigsby-nek is voltak komoly szerepei az évad során, de ő inkább beleszürkül a mezőnybe, mint ahogy Teresa sem tudja olykor jól játszani a főnök szerepét.

the mentalist

A finálé természetesen nem okozott meglepetést, de csalódást sem. Előszedték ismét Red John nevét. Elkezdődött a nyomozás az ügyben, kiderült, hogy csak egy másolóval van dolga a rendőrségnek. Viszont amikor ez már kiderült, az ügy a tv-ben is megjelent, így már elengedhetetlen lett, hogy az eredeti Red John is előkerüljön. Mint ahogy ő sem bántja a főhősünket, így egyik sem öli/kapja el a másikat. Természetesen a helyzet nem volt ennyire egyszerű. Hiszen az első évad elejéhez hasonlóan úgy néz ki, hogy Patrick megint veszített valakit, aki fontos lett neki. Igaz egy apró mellékszereplőről van szó, de annál nehezebb lesz elengedni. Természetesen halála még nem kézzel fogható, és nem is bizonyított, de az utalások egyértelműen arra mutatnak, hogy Patrick egy újabb fontos nőt veszített el.

Az évad során egyébként voltak unalmas részek, olyanok is, amiben sem az ügy, sem a csapat játéka nem kötött le. Viszont mivel akadnak olyanok, most így rögön 4 - 5 is bevillan, amin jól szórakoztam, azt mondom, hogy jó évaddal volt dolgunk. Természetesen bármikor be lehet kapcsolódni, hiszen semmi komoly háttér nincs, amiről meg tudnunk kell, az gyorsan kiderül, akár még egy ilyen bejegyzésből is. Szerencsére a Mentalist/Mentalista nálunk is hatalmas sikernek örvend. Hétről hétre hozza a nagyon magas nézettséget, és az egyetlen olyan sorozat, ami szinte csak hetekkel van lemaradva az amerikai vetítéstől.

the mentalist

A harmadik évad szeptemberben kezdődik, nálunk pedig ha minden igaz, pár hét múlva véget ér a második, amire én nem fukarkodok a pontokkal, és legyen 6/10 a finálé és az évad is. Az elsőre is ennyit adtam, de az öt kevés lett volna azért a másodikra. Még akkor is, ha az évad első részére annyit írtam. Onnan azért javult a dolog. Itt is látszik tehát, hogy hasonló pontok esetén is lehet különbség. Mint ahogy hármas - hármas között is van különbség, még akkor is a suliba ezt a szülőknek nem tudtuk megmagyarázni (*nevet*).

46 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr703142431

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Attis 2010.06.05. 11:08:42

Voltak nagyon unalmas részek is, de azért jó volt az évad. És tényleg nem hozták az első évad szintjét, de még így is az egyik legjobb sorozat volt idén. 8/10 nálam, Simon Baker nagyon jó még mindig.

Ismeretlen_17801 2010.06.15. 11:50:42

Az első részt végigküzdöttem, majd a második rész felénél egyszerűen abbahagytam a sorozatot, annyira rossz volt. Pedig az első évad nagyon tetszett. Kicsit elbizonytalanítottál.

Joker 2010.06.26. 00:14:23

Nevetséges!Eltúlzott kritika....! 10-ből 7 magyar ember aki nézi ezt a sorozatot,úgy várja a keddet mint a messiást.Simon Baker változatlanul hozza azt a zsenialitást,hétről-hétre ami kiemeli a sorozatot,abból a szürke túltelittetségből amit a mai felhozatal ad nekünk,átlag tv nézőknek.Szórakoztató,izgalmas,egyszerű érzelmeekre épülő sorozat...Még legalább 7-8 évad van benne,és szerintem pesszimista voltam.Egyszerűen élvezze mindenki aki szórakozásra vágyik,aki meg a Times kritikusa akar lenni az hasogassa tovább a szőrszálakat...

Ella 2010.07.13. 22:43:25

szerintem nagyon jó sorozat, tipikusan az a fajta amit agy-kikapcs módban kell nézni mert máshogy nem igazán élvezhető, de én így is szeretem (mivel nem túl gyakran kapcsolom be az agyam xD ). és igen Simon Baker nagyon jó erre a szerepre. nagyon fúdeizgi-aligváromakövetkezőévadot stílusúra sikeredett az évadzáró epizód, tisztára olyan érzésem volt, hogy mindent elkövettek azért, hogy mindenki, aki látta az évadzárót, látni akarja a harmadik évadot, mert félnek hogy elveszítik a nézőiket.

Anonimus 2010.07.31. 16:20:28

Joker-nek teljesen igaza van..nagyon jó sorozat és várjuk a következő epizódot. Simon Baker a legjobb :) már nem nagyon tudok elképzelni. Mentalista a legjobb!!!

Ismeretlen_37501 2010.07.31. 21:19:25

Ha a bejegyzésből az jött volna le, hogy nem szeretem a mentalistát, vagy csalódás, esetleg rossz lenne, akkor nagyon rosszul csináltam valamit - vagy csak az utolsó bekezdést olvastátok el. A pontok, mint oly sok esetben, megtévesztőek lehetnek, utaltam rá, hogy az első évadra is ennyit adtam, itt nem adhattam többet, lássuk be, nem volt jobb mint az első. Ettől függetlenül, mint ahogy szerintem én is írtam, Joker-nek és a pozitív véleménynek abszolút helye van, egyike azon sorozatoknak amik hétről hétre le tudnak kötni.

mesko 2010.08.01. 09:12:59

Megnyugodhatsz a bejegyzésből nem az jön le, hogy nem szereted.... Máskülönben én is nézem, s ugyanez a véleményem...a film ugyanaz mint amit mindenki lát...csak mindenkit valami más ragad meg belőlle...ennyi,ez ilyen egyszerű. A bejegyzés jó...és én is szeretem a sorozatot. Nekem pl.abszolút nem úgy látszik mintha nem lenne jól írva...s így van az első évad jobb.

szocs 2010.08.12. 12:15:17

imadom ezt a sorozatot es tulzasnak meg onzonek tunik a dolog de en a red john-os reszeket reszesitettem mindig elonyben mert ezek jane igazi erzelmeit is felelevenitik es remelem lesz 3. evad ahol vegre elkapja mert velemenyem szerint mar sejti hogy ki lehet red john: megpedig...

mesko 2010.08.23. 19:06:24

Nekem gyanús a pincér...s tetszett a vers is amit a végén a fülébe súg(Red John)...már alig várom a folytatást...vajon mikor kezdődik? A kedvencem, meg Cho az "ice man"...

Dávid · http://nincsen 2010.09.02. 01:29:36

Húú.. Hát eleinte én nem is néztem ezt a sorozatot , valahogy a címe alapján szkepitkus voltam és nem ültem le soha egy részt se hogy végignézzek. Aztán a mostani nyári 1 évados újravetítésnél valahogy mégis elcsíptem egy epizodot amit végig néztem és rögötn megtetszett. Annyira hogy hirtelenjében beszereztem mind a 2 évadot és végig is néztem minden epizodot szinte majdnem egy huzamban :) (Jó hosszú huzam volt, volt közte néha alvás evés ivás is:) Voltak részek amik valóban kicsit unalmasak voltak. hirtelen nemtudnám megmondani hogy melyik évad volt jobb. Amit viszont tudok hogy nagyon tetszik ez a Simon Baker a kartere a sorozatban:) Várom mikor jön össze Lisbonnal:D Szerintem lisbon jól játsza a főnököt! Kedvenc jelentem amikor valamiért hargszik Jane-re aki éppen a kanapéján szundikál, Lisbon megérkezik és dúrcásan a kanapéba rúg:) Amúgy nemtudom meddig lehet húzni ezt a red jonst is.. de végülis nem is lényeges! azokat a mozzanatokat szeretem amikor Jane pimasz és provokatív (pl orron pöcköli a csávot:D ) Gondolom ilyenből még lesz egy jópár:) Kedves kis sorozat amit mindig szívesen nézek, félszemmel vagy csak hallgatom ha megy, mert a szinkron hangokat is nagyon szeretem Lux Ádám és Hajdu Steve nagyon passzolnak:) A Pincér tényleg gyanus hisz neki mondta a látnok csaj ezt a "húzz rá" szöveget amit úgy a vers után redjon még szintén megemlített Jane-nek. Várjuk a folytatást!:)

FeFe 2010.09.15. 10:30:15

Helló valaki tud valami a 3 évadról mikor lehet már meg tekinteni angolul?

Ismeretlen_37501 2010.09.15. 12:22:12

@FeFe Szia, oldalt a premierek fülnél vannak infók a visszatérő sorozatokról, a Mentalista szeptember 23-án tér vissza a harmadik évaddal.

andrea · http://nadlanu 2010.09.19. 22:07:17

Faja nagyon szeretem. Remélem lesz 3 évad.

timeandrea 2010.09.20. 18:57:55

Nagyon faja. Imádom. Ha lesz 3 évad örömmel nézem végig. Nekem sohasem volt unalamas Patrick. Az 1 évad szuper volt. Csakugyan ahogy a 2 is. Szuper!!!!

drex 2010.09.21. 14:04:21

Szuper. Minden epizódott végignéztem az 1 évadtól a 2 végéig.A kedvencem az amikor Patrick elveszti a látását. Én a skálán 10 adn;k. Nagyon jó. Mindenkinek ajánlom.Ha lesz 3 évad biztos hogy megnézem. Simon Baker a legfajább. Jobb mint bármalyik másik színész. Habár néha 12 aluliaknak nem ajánlott én mégis megnézem. el sem tudom kébzelni az életemet nélküle. Remélaem, hogy elfogja Red Johnt. Az 1 évadban az is teccet, hogy elmagyarászta, hogy ki a mentális személy. Azaz, hogy milyen képeségei vannak.

Ismeretlen_37501 2010.09.21. 15:54:15

Lesz harmadik évad, a héten kezdődik.

postakocsi 2010.09.22. 16:07:37

Köszönöm teddike, hogy szóltál, hogy lesz 3 évad. Nagyon szeretem a Mentalistát. Soha nem gondoltam, hogy unalmas. Mindenkinek ajánlom. Igaz, hogy néha 12 aluliaknak néha nem ajánlott de én mégis megnézem. Örülök neki, hogy másoknak is teccik. Mert nekem elrabolta a szívemet. Simona Baker nagyon jól játcci Patrick szerepét. Nem is tudnék helyette elkébzelni mást. Szerintem Patrick vicces személy. Jobb mint mint Shwarcenéger. Egy kérdés. Egy Arnold Shwarcenéger vs. Simon Baker ki nyerne??????????????????? Anyukám is szereti. Szeretem mikor Lisbon haragszik Patrickre. Sajnálom, hogy Patrick elveszítette a családját. Ahogy azt is, hogy elveszítette a 3 évad befejező részében azt a nőt aki közel ált hozzá. Csak azt sajnálom, hogy Wanpelt és Rigsbi szakítottak. Kár, hogy Lisbon nem kerül össze Patrickel. Talán a 3 évadban igen. Sose lehet tudni. Alig várom a keddet. Megegyszer kösz teddike.

timea andrea B.F.F. 2010.09.23. 20:56:28

Szeretem a mentalistát. Soha sem volt unalmas. Minden epizódot végignéztem. Az 1 évadba az teccett, hogy az elején elmagyarázta, hogy ki a mentális személy. Simon Baker szuperul játcca Patrick Jane serepét. Lisbon pedig kiválóan játcci a főnököt. Szeretem azt amikor Lisbon harakszik Jane-re. A 3 évadot szivesen nézem végig. A kedvenc részem az amiko Jane megvakul. Szeretem amikor Rigsbi a bolondott játca. Kár, hogy Rigsbi és Wanpelt szakítottak. Sajnálom Jane családját. Ahogy azt is, hogy a 2 évad végén elvesztette azt a nőt aki közel állt hozzá. Jane néha pimasz de az a legviccesebb benne. Szép kis műsor. Mindenkinek ajánlanám. Várom már a keddet. Örülök neki, hogy van 3 évad. A Castel unalmas sorozat. Örülök neki, hogy a Castel végetért. Tudom, hogy néha 12 éven aluliaknak nem ajánlott de én mégis megnézem. Alig várom, hogy elfogják Red Johnt. Persze akkor vége lesz a sorozatnak. Vagy talán nem? Teccet az a vers amit Red John Jane fülébe súgott. Tigris, tigris, csóvafény Éjszakáknak erdején, Mily kéz adta teneked Szörnyü és szép termeted? Nem értem. Ha valaki érti lécci magyarázza el. Patrick Jane szerepére Simon Bakernél jobbat nem tudok elkébzelni. Jobb mint Swarcenéger. Egy kérdés. Egy Swarcenéger vs Simon Baker ki nyerne? Szerintem Jane-nak kéne keresnie egy új nagylányt. Dehát ő tudja. Jó lenne ha összejönnének Lisbonnal. Na az faja lenne. Jobb műsort a mentalista helyett nem is tudnák elkébzekni. Az a rész is teccet amikor Cho begurul. Ha lenne egy olyan nyereményjáték, hogy be kell küldeni a pontos választ azt rögtön megcsinálnám. És a fődíj az lenne, hogy a győztes találkozhatna személyesen Simon Bakerral. De hát sajna nincsen.Néhány képet leszettem Jane-ról a netről és az van a képernyőmön. A barátnőm őrültnek tart. De nállam ez normális. A mentalista faja! : )

buksiloli 2010.09.25. 09:07:45

Az 1 től 10-ig terjedő skálán 10. 10/10

postakocsi 2010.09.27. 14:02:03

Tudja e valaki, hogy mikor lehet megtekinteni a mentalista 3 évadját magyarul?

Ismeretlen_37501 2010.09.27. 16:39:35

posztakocsi: csak az eddigi bemutatók időpontjaira visszaemlékezve, bár nem olvastam utána és elképzelhető, hogy korábban is elkészül a szinkron, a harmadik évadot szerintem legkorábban 2011-ben lehet majd megnézni magyarul. Az előző héten került bemutatásra a harmadik évad első része, angolul - magyar felirattal szerintem akár már a héten is nézheted/nézhetitek.

postakocsi 2010.09.28. 21:49:06

Figyej teddike én még csak most kaptam meg a netet. Lennél olyan kedves, hogy megmondon melyik honlapra kell felmennem, hogy leszedjem. Köszönöm.

postakocsi 2010.09.29. 18:02:17

teddike faja az oldalad.

fpetya 2010.10.10. 17:23:24

ha angolul nézed megérted a verset amit RJ mondott....máshogy magyarul: Tigris tigris éjszakán, erdejében sárga láng, mely örök kéz szabta rád, e rettentő szimmetriád?

fpetya 2010.10.11. 18:15:27

Üdv ,,a verset egyébként William Blake irta,ha esetleg valakit érdekel.

fpetya 2010.10.11. 18:22:32

itt a teljes vers ezt Szabó Lőrinc forditotta Tigris Tigris! Tigris! éjszakánk erdejében sárga láng, mely örök kéz szabta rád rettentő szimmetriád? Milyen katlan, mily egek mélyén gyúlt ki a szemed? Szárnyra mily harc hőse kelt, aki e tűzhöz nyúlni mert? Milyen váll és mily müvész fonta szíved izmait? És mikor elsőt vert szived, milyen kar s láb bírt veled? Milyen pöröly? Mily vasak? Mily kohóban forrt agyad? Mily üllőre mily marok törte gyilkos terrorod? S amikor befejezett, mosolygott rád a mestered? Te voltál, amire várt? Aki a Bárányt, az csinált? Tigris! Tigris! éjszakánk erdejében sárga láng, mely örök kéz szabta rád rettentő szimmetriád? (Szabó Lőrinc)

fpetya 2010.10.11. 18:23:34

És ugyanaz Kosztolány tollából Tigris, tigris, csóvafény Éjszakáknak erdején, Mily kéz adta teneked Szörnyü és szép termeted? Mily mélyben, ég-tájakon Izzott a szemed vakon? Volt tüzét felkapni vész? Volt-e megragadni kéz? Szived izmait mi csel És mi váll csavarta fel? És mikor vert, volt erő, Kéz-láb, dacra vakmerő? Volt pöröly? és lánc-e, több? Mily kohón forrt a velőd? Volt üllő? volt vad kapocs, Gyilkos présével dacos? Hogy a csillagfény kigyult S az ég nedves könnye hullt, Rád mosolygott Alkotód? Ki bárányt is alkotott? Tigris, tigris, csóvafény Éjszakáknak erdején, Mily kéz adta teneked Szörnyü és szép termeted? (Kosztolányi Dezső)

Ismeretlen_37501 2010.10.11. 18:35:11

Köszi a verset - korábban írtad, hogy ha angolul írja, megérted. Mire gondoltál, mire lehet szerinted következtetni ebből a versből?

Sári 2010.10.11. 21:31:21

Hét szerintem a tigris ragadozó állat,akkor ez lesz Red John ,az éjszakánk az idő pontokra utalhat és mivel este sötét van a sárga láng az egy sötét erdőben feltűnő, szóval mivel a tigris Red J.Ő maga a fény ,akkor a "mely örök kéz szabta rád" itt mintha isteni utalás lenne ,hogy mivel ő a fény hordozó ez egy kicsit luciferes ( mert Lucifer azt jelenti ,hogy fény hordozó) ezért ő a megváltó bár ez ellent mond Lucifernek!És az utolsó sor talán a tökéletességére utal ergo egoista egy pasas am azt hallottam,hogy gyanúsították már az apát,nos ez biztosan nem lehetett mivel a rendőr azt mondta apám haverja R.J na de Jane biztos felismerte volna a csávót mivel az apja spanjának fia, biztos játszottak volna míg a 2 fószer dumál.Aztán a hejszinelős csávó nem elég idős ,hogy a rendőr apjának spanja legyen ,akkor még felmerült riksby de ő sem elég idős és akkor a látnok csaj hát ha valaki angolul his el utal a barátra akkor az általában hím nemü!!

sári 2010.10.11. 21:33:20

még annyi,hogy a verset próbáltam meg elemezni ,de lehet,hogy tévedek de szerintem ez a vers mondani valója :)

fpetya 2010.11.04. 19:20:51

Hali! Nos én csak arra gondoltam,hogy aki ért angolul az lefordithatja magának..szabadon...mert ugye itt mindjárt kétféle forditás is képbe jön.Bár a filmbe Kosztolányi forditását rakták be. Szerintem a látnok csajt ki lehet zárni mert a 3. évadban megtalálják..

postakocsi 2010.12.01. 18:48:19

Megnéztem az első 9 epizódot nagyon faja. Legjobban a 2 epizód vége tetszik amikor lelövik Patricket.

postakocsi 2010.12.27. 12:22:03

Kellemes KARÁCSONYI ünnepeket és boldog ÚJ-évet kívánok.

zolee 2010.12.27. 16:30:16

picit off mentalista témában. @postakocsi teddike írt karácsonyi bejegyzést :) a magam nevében köszönöm szépen :)

Kris 2011.01.05. 17:14:26

Mindenkit felvilágosítok. Hosszas keresgéléssel a YouTube-n megtaláltam az utolsó rész egy részletét. Ideje leírnom mit is tartalmazott ez a videó.: Josh Holloway (a filmbeli Red John) egy székben ül megkötözve vérző nyakkal. Esik az eső. Simon Baker (Patrick Jane) fegyvert szegez rá. De Patricknak be kell látnia,hogy ő nem gyilkos. Leteszi a fegyvert,és mutatják amint Patrick főellenségét egy rendőr viszi el bilincsbe verve. Red John kiálltozik szabadulni próbál,de nem tud.

postakocsi 2011.02.05. 12:28:24

Amerikai közvélemény kutatások/kiszivárgások szerin (már ha igazak) Virgil Minelli ( Jane főnöke az 1. és második évadban), és Rigsby lehet Red John. Ezt írja a facebook-on. Ez igaz vagy hamis???????????????????????????????????????????????????????????????????????????????????

Ismeretlen_37501 2011.02.13. 14:34:21

[postakocsi](#11150315) Én nem olvastam ilyesmit. De az első változat, a főnök, egészen kellemes vonal lenne szerintem. :)

postakocsi 2011.02.25. 19:54:22

A mentalista s03 e013 része nagyon faja.

fpetya 2011.03.01. 18:58:00

hello mindenki!! most néztem meg a 3.évad 16.részt...ebben a főnök (a fehér fazon)a végén benyom egy idézetet W.Blake-tol.........

Vyndree 2011.03.21. 20:44:00

Érdekel valakit, ki Red John? Találtam róla egy érdekes cikket és van benne valami. Nem akarom lelőni a poént, akit érdekel annak megírom.

postakocsi 2011.03.24. 19:45:51

Szia Vyndree. Engem érdekelne Red John.

Ismeretlen_37501 2011.03.24. 21:29:03

@Vyndree jöhet nyugodtan a link, ha esetleg elnyelné a szűrő, berakom, érdekel engem is, hogy mit találtál.

fpetya 2011.05.21. 17:02:27

Sziasztok! Na megnéztem a 3 évad utolsó részét..lelövi...

fpetya 2011.05.21. 17:06:35

Bár azt nem értem ,ha letötte red johnt mi lesz a 4. évad-ban a motivációja. Lehet ,hogy nem is őt kapta el...

posrakocsi 2011.05.28. 16:33:59

Ha szabad kérdeznem melyik a mentalista 3 évadjának az utolsó része?????????????????

Ismeretlen_37501 2011.05.29. 20:05:24

Szia, a "Strawberries & Cream" címet viseli a finálé ami dupla részes. Egy kávézó "teraszán" ér véget a harmadik évad.
süti beállítások módosítása