2010.07.29. 00:04 teddike

Poszteren: Sucker Punch

Címkék: film 2011 sucker punch

Így a posztereket elnézve, egészen biztos vagyok benne, hogy egyszer mindenképpen nézni kell majd ezt a filmet. Az előzetesről pedig akkor ne is beszéljünk, hiszen elég érdekes képi világa van a dolognak, de Zack Snyder neve hallatán nem fogunk csodálkozni ezen. Most viszont akkor adott a kérdés, hogy mit szeretnétek először nézni? Az előzetest, vagy a posztereket, na akkor válasszunk:

sucker punch

sucker punch sucker punch sucker punch sucker punch sucker punch

Remélem jól választottam, mert akkor most jön az előzetes is. Nem kell mondanom remélem, a képekre kattintva bizony nagyobbak lesznek a csajok. Ha nem ismernétek fel őket, akkor majd az előzetes után jövök a nevekkel:

És akkor a szereplők: Carla Gugino, Vanessa Hudgens, Jena Malone, Jon Hamm, Michael Jai White, Abbie Cornish, Emily Browning és Jamie Chung. Bemutató pedig 2011 márciusában várható.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr953142574

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

YugiMutou 2011.04.01. 03:21:53

Tegnapelőtt néztem meg a moziban.Régóta vártam már erre a filmre és nem csalódtam rajta egy cseppet sem.Részemről tuti,hogy megveszem majd ha kijön a DVD...addig talán még egyszer befizetek rá. :) Jó szereposztás,látványos jelmezek,jó zene,fantasztikus effektusok és képek. Ízlések és pofonok,ezért nem tetszhet mindenkinek...az én oldalamról nézve mindenképpen csak ajánlani tudom.

zolee 2011.04.01. 17:38:09

Jó olvasni egy pozitív véleményt is a filmről, azért nem teljesen felejthető film ez. Ha minden jól megy a htévégén befizetek rá én is.
süti beállítások módosítása