2010.08.06. 10:35 teddike

Scott Pilgrim kattintásra nedvesedik

Címkék: film 2010 scott pilgrim vs the world

Vagy mi tesszük ezt? Ezt még gyorsan el kell dönteni. Már csak egy hét van az amerikai bemutatóig, ami előtt még gyorsan megdobtak minket egy interaktív előzetessel. A cucc hatalmas, legalábbis nekem nagyon bejött, remélem nektek is tetszeni fog. Lehet kattintgatni mindenfelé, jönnek az infók, közben meg megy az előzetes, szóval van minden, amitől ned.....hetünk, na ugye mondtam én.

scott pilgrim

Ja, valamit elfelejtettem, csak úgy nem tudtam kitenni az oldalra a videót, mert okosba zenél, elvileg, szóval a tovább után találjátok:

Vagy mi tesszük ezt? Ezt még gyorsan el kell dönteni. Már csak egy hét van az amerikai bemutatóig, ami előtt még gyorsan megdobtak minket egy interaktív előzetessel. A cucc hatalmas, legalábbis nekem nagyon bejött, remélem nektek is tetszeni fog. Lehet kattintgatni mindenfelé, jönnek az infók, közben meg megy az előzetes, szóval van minden, amitől ned.....hetünk, na ugye mondtam én.

scott pilgrim

Ja, valamit elfelejtettem, csak úgy nem tudtam kitenni az oldalra a videót, mert okosba zenél, elvileg, szóval a tovább után találjátok:

Bemutató, augusztus 13-án.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr13142591

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása