2010.09.01. 00:58 teddike

Emmy 2010 - Amit a képek mesélnek

Címkék: sorozat film csajok 2010 emmy 2010

A győztesekről erre írtam, a kezdésről meg itt áradoztam. Most jöjjenek a képek, amiket még a szobrocskák átadása közben szedegettem össze, és pakoltam fel egy másik blogomra. Most itt a lehetőség, hogy rendezett formában átnézzük őket:

A tovább után jön még egy Nina Dobrev és vele együtt még nagyon sok ismerős, akiket most el sem kezdek felsorolni. Érdemes kattintani, mert hatalmas galéria tárul majd elétek:

A győztesekről erre írtam, a kezdésről meg itt áradoztam. Most jöjjenek a képek, amiket még a szobrocskák átadása közben szedegettem össze, és pakoltam fel egy másik blogomra. Most itt a lehetőség, hogy rendezett formában átnézzük őket:

A tovább után jön még egy Nina Dobrev és vele együtt még nagyon sok ismerős, akiket most el sem kezdek felsorolni. Érdemes kattintani, mert hatalmas galéria tárul majd elétek:

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr523142662

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Atyesz 2010.09.01. 14:02:30

Bár nem szép, de csorgattam a nyálamat amíg megnéztem az összes képet, remek válogatás.

zolee 2010.09.01. 14:03:27

A végtelen galéria, remélem, hogy nem fog véget érni.
süti beállítások módosítása