2010.09.11. 13:17 teddike

Előzetes: Saw 3D

Címkék: film 2010 saw 3d

Azt ígérték, hogy az utolsó lesz! Elhisszük nekik? Én szeretném. Miről is beszélek? Ha minden igaz, akkor idén kapunk utoljára Saw filmet, és a mostani trendeknek megfelelően ez már 3D-ben fog elkészülni. Várjuk azért valamennyire? Mint ahogy az eddigieket sem, ezt sem nagyon, egyáltalán nem tud megmozgatni, de hátha. Az előzetes valahogy így néz ki:

Bemutató október 29-én lesz. Nálunk mikor? Nos, dobpergés, világpremierrel együtt, tehát a mi esetünkben már október 28-án vehetjük rá a jegyeket.

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr583142703

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_104632 2010.09.11. 13:39:51

Engem érdekel. Remélem, tényleg vége lesz a sorozatnak. Az első rész nagyon jó volt, de a folytatásoknál már egyre jobban csökent a minőség.

zolee 2010.09.11. 14:23:23

Én csak a harmadik résznél kapcsolódtam be, fél szemmel láttam szerintem az elejét. És nem is nagyon érdekel, igaz a 3D vonzó lehet, de szerintem annyira nem, hogy fizessek is érte.

Atyesz 2010.09.12. 00:30:13

Engem mindenképpen érdekel a vége. Mert ez az lesz, a vége!
süti beállítások módosítása