2010.10.11. 23:19 teddike

Napi csaj: Minka Kelly (Videóval)

Címkék: csajok minka kelly

Az utolsó napi csajunk Olivia Munn volt, akiről akkor több sorozatból szedtem össze képeket. Most viszont jön Minka Kelly, akit az Esquire választott a legjobbjának. Honnan ismerhetjük? Nekem, és szerintem nagyon sokaknak a Friday Night Lights után lett ismert, valamint mostanában a Parenthood című sorozatban szerepelt pár rész erejéig. Filmekben is feltűnt, az 500 Days of Summer egyik ismert jelenete köthető a nevéhez. A jövőt viszont nem ismerhetjük. Azt tudom, hogy a Parenthood-ban fog jutni neki még szerep. És az is biztos, hogy pár filmben is látni fogjuk. Sajnos viszont a Friday Night Lights utolsó évadában nem fog visszatérni. Jöjjenek akkor a képek:

minka kelly

A folytatásban jön pár nagyon jó kép. Egy, amin összeszedtem a kisebbeket, egészen jó lett szerintem. Plusz a legvégén a videó a forgatásról, van mit nézni tehát:

Az utolsó napi csajunk Olivia Munn volt, akiről akkor több sorozatból szedtem össze képeket. Most viszont jön Minka Kelly, akit az Esquire választott a legjobbjának. Honnan ismerhetjük? Nekem, és szerintem nagyon sokaknak a Friday Night Lights után lett ismert, valamint mostanában a Parenthood című sorozatban szerepelt pár rész erejéig. Filmekben is feltűnt, az 500 Days of Summer egyik ismert jelenete köthető a nevéhez. A jövőt viszont nem ismerhetjük. Azt tudom, hogy a Parenthood-ban fog jutni neki még szerep. És az is biztos, hogy pár filmben is látni fogjuk. Sajnos viszont a Friday Night Lights utolsó évadában nem fog visszatérni. Jöjjenek akkor a képek:

minka kelly

A folytatásban jön pár nagyon jó kép. Egy, amin összeszedtem a kisebbeket, egészen jó lett szerintem. Plusz a legvégén a videó a forgatásról, van mit nézni tehát:

minka kelly

minka kelly

minka kelly

minka kelly

minka kelly

A sorozathoz jött még pár kisebb kép, ezeket egy nagyba pakolgattam össze, így könnyebb megnézni esetleg, remélem tetszeni fog nektek is:

minka kelly

A végére maradt a videó:

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr103142835

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_172982 2010.10.12. 07:26:18

Tényleg jó képek lettek.

zolee 2010.10.12. 16:36:39

OMG! Nem találom a szavakat! A legjobb nő, oh my.

ddp27 2010.10.12. 16:41:33

Nagyon jók a képek, de rossz volt most megtudni, hogy nem lesz ott zárásnál, mármint fnl.

Dave · http://airmans@freemail.hu 2010.10.13. 11:38:42

Lehetne mit kezdeni vele:))
süti beállítások módosítása