2010.10.26. 16:03 teddike

Poszteren: Little Fockers

Címkék: film little fockers 2010 2011

Határozottan szar, mondhatni poén és fantázia-mentes posztereket kapott a napokban a Karácsonykor érkező vígjáték, amiben harmadjára láthatjuk a Fockers család szenvedését. Igaz, lesznek új szereplők, és természetesen a gyerekek is fontos szerepet kapnak, de még mindig nem győzött meg semmi, hogy nekem ezt néznem kellene, veletek mi a helyzet?

little fockers

Határozottan szar, mondhatni poén és fantázia-mentes posztereket kapott a napokban a Karácsonykor érkező vígjáték, amiben harmadjára láthatjuk a Fockers család szenvedését. Igaz, lesznek új szereplők, és természetesen a gyerekek is fontos szerepet kapnak, de még mindig nem győzött meg semmi, hogy nekem ezt néznem kellene, veletek mi a helyzet?

little fockers

little fockers

Mondjuk erről a múv-ról mindig az Ice Age ugrik be. A filmről egyébként nem most beszéltünk először, éppen ezért ha érdekel valakit, kattintsatok a címkékre. Bemutató december 22-én (szerdán) várható. Nálunk persze ez még egyáltalán nem biztos, vagy igen? Jó lenne megnézni! - Tévedni emberi dolog, szóval világpremier, mivel december 23-án nálunk is a mozikba kerül.

Jessica Alba is feltűnik majd a család közül, főleg Ben Stiller életét fogja megnehezíteni kicsit, De Niro mellett természetesen.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr173142895

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_73381 2010.10.29. 07:40:09

Én már az első 2 részt is utáltam, nagyon erőltetettnek tűntek, szóval semmi de semmi nincs, ami rábírna, hogy még a harmadikra is időt pocsékoljak. Pedig Ben Stillert is bírom, Robert De Niroról nem is beszélve, mégis sztem ebben a filmben egyszerűen katasztrófa mindkettő... SzVSz :)

Ismeretlen_37501 2010.10.29. 13:38:25

Az a baj, hogy az elején még nem gondoltam ezt, és tetszett az első rész, de a másodikat már nagyon nehezen tudtam elfogadni, és van egy olyan rossz érzésem, hogy a harmadik rész erre csak rápakol majd.
süti beállítások módosítása