2010.11.11. 23:59 teddike

Micimackó visszatér

Címkék: film 2011 micimacko winnie the pooh

Vannak dolgok, amiket egészen addig nem hisz el az ember, amíg a saját szemével nem látja. Valahogy így vagyok Micimackó visszatérésével. Én egyáltalán nem gondoltam komolyan korábban a dolgot, úgy látszik a Disney igen, és jön az egy estés mozi. A bemutató 2011 nyarán lesz, és így fognak kinézni mozgásban:

Elvileg egy teljesen új történettel találkozhatunk, viszont a régi karakterek mind visszatérnek, de ezt a videóban láthattátok. A végére azért engedjetek meg nekem egy nagyon komoly kérdést, ki várja?

3 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr333142970

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bruzsy · http://rockonlelkek.net 2010.11.12. 00:35:14

Azért a brand new story-nál ne feledkezzünk meg, hogy ismét visszatérünk a milne-i alapokhoz, ergo a könyvből lesz elővéve néhány még fel nem dolgozott történet. Ajánlom is, az utóbbi pár - főleg D2V rajzfilmek sztoriban meg se közelítették az eredetit.

mesko 2010.11.12. 15:26:20

..én nagyon szerettem a micimackós történeteket, hogy milyen lesz majd a film azt nem tudom,.. tudod mit, megnézzük, s hátha jó lesz:)

Ismeretlen_37501 2010.11.12. 15:38:13

Oké, legyen így, megnézzük és kiderül milyen :) Bruzsy, igen olvastam, hogy hova térünk vissza, talán ez az amit kicsit biztató lehet, ha mondhatom ezt.
süti beállítások módosítása