2011.01.29. 13:36 teddike

Nap képe: Az Autobotok a Transformers világából

Címkék: film transformers

Kedvenc filmes blogomon találtam ezt a képet , amin a Transformers rajzfilm összes főszereplője megtalálható. A rajzfilm eredetileg 1984 és 1987 között került bemutatásra, tehát nem mai gyerekről beszélünk, igazából két éves lehetettem, elméletileg, amikor az első robottal találkozhattam volna valamelyik csatornán. Nézzétek csak miről maradtunk le, vagy nem:

Kedvenc filmes blogomon találtam ezt a képet , amin a Transformers rajzfilm összes főszereplője megtalálható. A rajzfilm eredetileg 1984 és 1987 között került bemutatásra, tehát nem mai gyerekről beszélünk, igazából két éves lehetettem, elméletileg, amikor az első robottal találkozhattam volna valamelyik csatornán. Nézzétek csak miről maradtunk le, vagy nem:

transformers

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr733143129

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása