2006.12.28. 18:10 teddike

Fantastic 4 - the silver surfer

Címkék: film mozi 2006 trailer

Hat eljott szamomra is, az igazsag pillanata, itt a masodik resz. Igazabol az elsotol sem voltam oda, es csak szamitogepen neztem meg, ott is csak jessica alba miatt! De nem hagyott bennem mely nyomokat! Ennek ellenere, hiszen kepregenyrol van szo, mindenkeppen jott a folytatas! Nagyon kivancsi vagyok, hogy valojaban milyen lesz a film, az biztos, hogy a trailer alapjan eleg meggyozo, legalabbis jo talalmany! Aztan keresgeltem a youtuben mas silver surfer utan, es talaltam egy eleg erdekeset! :) Nezzetek oket, es varjuk egyutt a folytatast! :)

Ha viszont valaki, az eredetit szeretne megnezni, akkor itt megteheti! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr433139805

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása