2007.02.01. 19:24 teddike

Everwood

Címkék: sorozat everwood

Tegnap mutattam nektek egy szuper csajt, az Everwood egyik foszereplojet! Azota megkaptam a lebaszast, hogy meg csak most tunt fel ez a csaj? Nos, en ugy gondoltam, hogy ezen valtoztatni kell, es a tv2n megneztem a tegnapi reszt, meg talan azelott is ment!

Ugy dontottem, koszonhetoen annak, hogy megtetszett a sorozat, leszedem az egeszet es elkezden nezni! Nos, az elso szeriat, jelentem sikerult is bedaralni! :) Vege a vizsgaknak, semmi dolgom nem volt, szval neztem, es egyre jobban tetszett!

Itt vannak a szereplok! Nekem meg ugye teljesen uj minden, de igy par resz utan, mar jogosan mondom, hogy ismerem lassan oket! Kicsit spoileresen, hiszen maskepp amugy sem tudnek beszelni errol!

Az alapsztori, meghal anyuka, apuci lemond munkajarol a nagyvarosba, es ugy dont, csaladjaval, fiaval es lanyaval, Everwoodba koltoznek, ahol anyuci mindig is lakni szeretett volna, vagy valami ilyesmi! :) Mar rogton az elso reszben megjelenik az a csaj, aki miatt en is nezni kezdtem! :) Es persze mar rogton az elejen rajohetunk arra, hogy a kedves fohosunk, rogton elso pillanatban szerelmes lesz! Valahol nem ez a fo vonal, sokkal inkabb a csaladozas, az, hogyan tud egy apa egyedul felnevelni ket gyereket. Eddig persze nem foglalkozott veluk (sokat), hiszen munkaja miatt nem tudott! Lassan megismerjuk oket, megtudjuk ki mit akar csinalni, vannak meg mellek karakterek is, akik szinten jok!

Egyebkent, szerintem meg ennyire nem akartam, hogy kiirjanak valakit egy sorozatbol! Szval az elso szeriat neztem meg, es beleneztem a masodikba, amibol kiderul, hogy meghal a kedvenc szereplonk baratja! Persze, semmi ennyire egyszeru, mint ahogy itt leirtam! Viszont csak azt tudom mondani, hogy ellentetben a korabbi csaladi sorozattol, ez sokkal jobban tetszik! Tv2 n lassan vege, ha jol tudom, de en most mar vegig fogom nezni!

Hadarok azt hiszem, de de egyenlore meg nagyon a hatasa alatt vagyok, szval inkabb neznem meg tovabb, es varom a fordulatokat! Jo kis sztori, es persze sok mindent ki lehet hozni belole, remelem a kovetkezo szeriak is jok lesznek, es nem valik unalmassa az egesz! Ha ugy gondolom, hogy irnom kell e meg errol, akkor megteszem majd, viszont addig is nezze mindenki, hiszen kedves aranyos tortenet, jo karakterekkel! :)

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr523139844

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása