2007.04.03. 18:02 teddike

TDU - kicsit okosabb vagyok mar

Címkék: 2007 games

Mar irtam a test drive rol par sort korabban,akkor meg csak tesztelesi stadiumban voltam, most mar elkezdtem egy kissebb karriert, kerjetek rajtam szamon nyilvan, akkor meg azt irtam, hogy par jatek, es uninstall, de megtetszett, nem az a szaguldos, nyomjuk a nitrot esz nelkul jatek, es persze nem minden versenyt az nyer meg, aki a leggyorsabb, hanem az, aki kicsit jobban helyezkedik. 

Sokaig nem tudtam mit kezdeni par palyaval, mivel nem igazan talaltam meg a szervizeket, ahol a kis audimat upgradelni tudtam volna, de azota mar megvan, es igy mar kicsit egyszerubb hozni a jobb dolgokat, es termelni a penzt. Amugy okosan kell csinalni, most lehet, hogy hulyen hangzik, napi 30 esetleg 60 perc, boven eleg ebbol a jatekbol, tobbet nem szabad ra elbaszni, mert akkor a fontosabb dolgok elmaradnak, suli...stb...elso helyen nyilvan, masodik helyen pedig a 42 percek, amik minden nap kellenek, valami fontos sorozatnak.

Szval aki jol akar szorakozni, kicsit raer szenvedni, meg egyszeruen csak kocsikazni a tenger parton, meg szurni a napsutest, esetleg a vizeseseket, azoknak csak ajanlani tudom. 

Mit akartam meg? Ja, igen, szval vannak mar jobb versenyek is, pl. most talalkoztam egy olyannal ami 69 km hosszu, es persze akarmilyen autoval lehet menni rajta, meg nem mertem belekezdeni, mivel kicsit idoigenyes. Majd meglatjuk...probalok csinalni par jobb screen shotot, aztan megmutatom mindenkinek az okossagokat. Ha viszont jobban erdekelnek a dolgok, es szeretne mindenki kiprobalni kicsit, vagy magyar oldalon bongeszni a reszletekben, azoknak ajanlom az sg forumokat, nagyon sok info fennt, es erdemes nezegetni szerintem.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr563139909

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása