2007.07.12. 22:15 teddike

Transformers

Címkék: film mozi 2007 transformers 7 csillag

Kicsit megkesve, magamhoz kepest legalabbis, mivel meg elsok kozott sikerult meglesni ezt a filmet is, de valahogy nem sikerult leulni, es irni rola par sort. Most sem tudom igazabol, hogy merre es hogy kezdjem. Nagyon vartam, es oszinten mondom, nevessetek nyugodtan, tetszett is, mivel szokasomhoz hiven, megint ugy ultem be, hogy nem vartam tobbet annal, ami, illetve tudtam, hogy egy mesefilmre ultem be, igy nem csalodhattam.

Az akcio filmek nagy mestere es hat Spielberg neve azt hiszem eleg a sikerhez. A szereplok nem nagyon mondanak sokat, illetve csak annyit, hogy a nyaron legalabb a fiuk es a lanyok uj kedvencet fognak kirakni a falra. En maradnak a noi foszereplonel, es a motorhaztetos resznel. Na igen, ott izzadtam en is kicsit. De ettol fuggetlenul, ok nem szineszek, csak valami, amit hozza kellett adni az egeszhez. Nem tudom hol megfogni a dolgokat, mivel nem is lehet.

Az eleje az egesznek, amolyan Spielberges tini film jellegu dolog volt, amibe azert volt par jo poen, es mondhatni a szineszkedest felejtette az egesz abszurd kornyezet, vagy csak nekem tunt annak, nem tudom. A masodik resz azert, jott Michael Bay es alazott. Szval a latvany az mindent meger, es hat borzasztoan jol megcsinaltak a robotokat, atalakulas, minden profi volt, viszont sok helyen olvastam, es egyet is ertek ezzel, a robotok verekedese, kozeli kamera, rangatas, hat nem volt valami jo. Sot! Na mindegy, maradjunk annyiban, hogy szerintem ebbol sokkal jobbat nem lehetett volna kihozni.

A kocsik, az eyecandy, es egyeb mellek dolgok mind mind azt a celg szolgaltak, hogy jobban erezzuk magunkat. Az viszont biztos, hogy szineszi alakitas, es egyeb dolgok, pl. a robotok parbeszede, nem sokat lendit a filmen.

Amugy, volt egy olyan erzesem a film kozben, hogy bazz a die hard 4 ben eletben maradt hekkerek itt tovabb fokozzak a hangulatot. Tudom, kicsit beteg otlet, de hat a kettot egymas utan lattam, szval muszaly nemi kozos vonalat epitenem benne. A katonas vonal, illetve a sivatagos resz viszont nagyot utott nalam. Iszonyat jo volt a trailer is, illetve a film is, foleg ugy, hogy elotte lattam a fel oras "igy keszult" filmet, es tudtam, hogy azokat a jeleneteket hogy forgattak le. Le a kalappal a szineszek elott. Mondjuk ki batran, ott izzadtak kicsit rohanas kozben.

Menjunk at kicsit gyerekbe, ki ne almodozott volna egy ilyen kocsirol? Illetve egy ilyen csajrol? Ki volt mar olyan helyzetben, hogy o votl a luzer a suliban, erre kap egy lehetoseget, es o lesz a hos, jo auto, jo csaj. Annyira egyszeru az egesz, hogy jobb mar nem is lehetne. 15 evesen fekszunk az agyon, nezzuk a jo csajokat a falunkon, es arrol almodozunk, hogy kapjuk meg oket. Nos, azt hiszem, sot biztos vagyok benne, ez badarsag, de ettol meg, ne mondja nekem senki, hogy nem almodozott volna ilyen dolgokrol. Persze, kockak vagyunk, billentyuzet es monitor minden masodik alomban, de ott a jo csaj es a kocsi sokunknal, foleg, fiatalabb korunkban.

Ez egy olyan film, amit mindenkeppen latni kell, nem kell varni semmit, es nem kell azt gondolni, ha mar lattuk, hogy jujjj ez de szar, es pfff....ez a film, amit akar, azt eleri szerintem. A gyermeteg es beteg lelkunk kap egy kis almodozasi lehetoseget, vagy egy fantasztikus latvany orgiat, ami utan jobban erzi magat.Pont!

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr33139991

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása