2007.10.26. 23:19 teddike

A mai este

Címkék: nap kepe okossagok

A mai este azt hiszem hosszú lesz, mivel úgy gondoltam, hogy illene pár dolgot végre leírni, meg amúgy is "jó" kedvemben vagyok, szóval azt mondom hajrá.

Fáj a fogam rendesen, szedtem egész nap a gyógyszert, azt hiszem ideje kicsit lazítani.

És a nap képe, amit ma kaptam, de mindent elmond a mai emberekről, gondoljon mindenki amire akar, szerintem azért kitalálható, hogy mire gondolhatok ezek az időkben.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr823140065

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása