2008.01.03. 11:10 teddike

Eltelt egy hét, de még élek

Címkék: okossagok

Először is, nagyon boldog új éveg mindenkinek, igaz ezt így harmadikán betolni, elég nagy bátorságra vall. Az az igazság, hogy mostanra kezdem kipihenni az ünnepek utáni fáradtságot, és igazából nem is voltam gép előtt.

Van ismét vagy 2000 képem arról, hogy merre töltöttem az elmúlt pár napot. Nem tudom írtam e korábban, de egy 40 fős társasággal béreltünk egy hatalmas házat, és több napra lementünk oda bulizni. Ez a mentségem arra, hogy napok óta nem jelentkeztem. Van ez így ha az ember kicsit ünnepelni akar.

Egyébként, mondanom sem kell, a buli hatalmas volt, és négy napig tartott. Hatalmas mennyiségek fogytak mindenből, és szerintem mindenki még piheni a dolgokat. Igaz héten már meló illetve a sulis gondolatok is kerülgetik az ember agyát, de tegnap még szigorúan tiltakoztam minden ellen, ami esetleg erre utalhat. Ma viszont fel kell venni a kesztyűt, és több lemaradást is be kell hozni. Van mit, azt kell mondjam, de remélem lesz időm és türelmem ahhoz, hogy ezt megtegyem.

Elsején remélem mindenki evett lencsét, és jól telt a napja, azt szokták mondani, amilyen az első nap, olyan lesz a több is. Én azt mondanám, hogy nem történt remélhetőleg semmi rossz, és emellett pedig sok jó dolog történt. Reménykedem, hogy jó lesz ez az év, és akkor minden oks lesz.

Oldalra majd csinálok egy kis linket, a többi kép alá, és aki kiváncsi megnzézheti majd a képeket! Addig is türelem, és jövök ma még sok okossággal. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr663140156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása