2008.02.11. 02:33 teddike

The O.C. S2 - Narancsvidék

Címkék: sorozat narancsvidek the o c s2

Ígérem nem lesz hosszú, de muszáj leírnom, mert elfelejtem a dolgokat. Meg lassan tényleg kezdem azt hinni, hogy ilyen későn érő típus vagyok. Vagy csak későn ütnek be a sorozatok. Így vagyok ezzel most is. Első évad alatt sokszor gondoltam arra, hogy vajon miért nem tudtam én ezt nézni a viasaton, aztán rájöttem, és le is írtam, hogy nem tudtam összerakni a képet. Nem mintha sok mindent kellene összerakni, hiszen a csapat nem igazán változott sokat.

A második évad viszont kicsit másképp telt. Úgy éreztem végig, hogy sokkal többet voltak előtérten a felnöttek ügyes bajos dolgai, persze ami a felső tízezret illeti, mint a fiatalok kesze kusza szerelmi dolgai. Sandy és Kirsten élete is alaposan megváltozott. Először egy munkatárs, majd egy régi barátnő kavart be, Caleb, Seth nagyapja kavarta a szart elég rendesen. Szóval nem egyszerű a családnak. Azóta sem értem igazából, nagyon kevés ember között sikerült egy állandó konfliktust kiépíteni a családnak, és mindenki egyszerre volt rokon illetve szerető egy rövid ideig. Egyedül talán Ryan a kivétel, hiszen, ha minden igaz, ő bármikor bárkivel, egészen nyugodtan.

Több szál is volt, ami elég sok részen keresztül tartott izgalomban. Először is van Marissa próbálkozása, mármint leszbikus hajlama. És a barátnő nem más volt, mint Olivia Wilde. Marissa, azaz Mischa Barton amolyan igazi rossz kiscsaj volt végig, ami tetszett. Alkesz csaj, utálja a családját, éppen a csajokkal próbálkozik, de a nagy szerelme ettől függetlenül Ryan. És ha már itt tartunk, feltűnt egy új csaj, aki mint kiderült Caleb másik lánya volt, illetve Kirsten tesója, ami Ryan számára okozott egy kis feltörést, hiszen elvileg többször próbálkoztak kapcsolatot kiépíteni. És a nagy kedvenc, mondjon akárki bármit, még mindig Seth Cohen. Félelmetes ez a karakter. Amennyi oltást kap, és ahányszor feláll ezekből, nagyon jó. A Summer féle szopatások nagyon kemények. Szerintem nagyon kellett egy ilyen évad, ami nem arról szól, hogy ők együtt vannak, hanem éppen ellenkezőleg. Náluk tényleg látható az, hogy honnan kezdték a kapcsolatukat, és most hol tartanak. Az évad második felére, a sok dráma mellett, lassan kezdet ismét egy ismerős kép kialakulni. A négyes kezdett ismét együtt lenni. Viszont továbbra is azt mondom, a komoly dolgok ebben az évadban tényleg a felnőttek között zajlottak. Lehet emiatt is, de nagyon tetszett az egész évad. Sokkal drámaibb volt, benne volt az, hogy ami történik, azon már nem lehet változtatni. Komolyabb dolgok forogtak kockán, mint egy két hónap magány, vagy szenvedés.

Az évad végére ismét besűrűsödtek az események. Megjelent Ryan tesója, aki cseppet felkavarta a dolgokat. Kezdtek egyenesbe kerülni az emberek, el kellett rontani. Ezért sorozat a sorozat. Rámászott Marissa-ra, csalt, lopott, hazudott. Így röviden. Az anyuka, Kirsten alkesz lett, nem bírta a feszültséget. Caleb, feleségének köszönhetően eltávozott az örök vadászmezőkre. Azt hiszem az utolsó rész elég komolyra sikeredett, és talán azt kell mondjam méltó befejezése volt az egész évadnak. Igaz sok eseményt nem tudtak visszahozni, de így is megfelelően drámai helyzet alakult ki. Kirsten bevallotta, rájött arra, hogy tényleg gondjai vannak. Az apja temetésen bukott ki végleg. Megjelent ismét Marissa apja, aki Caleb halálát kihasználva biztos fog még egy két izgalmas pillanatot okozni a harmadik évadban. Ryan megtudta, hogy a tesója meg akarta erőszakolni Marrisat. És itt jött az amire valahol számítani lehetett, de valahogy nem ebben a formában. Mármint Ryan agya eldurran oké, Seth és Summer elmondják a frankót mindenkinek, de ők inkább csak szemlélők. És itt van Marissa , akit mindenki szeret vagy gyűlöl, és ismét ő csinálja a piszkos munkát. Szándékosan nem írom még le, mi történt, majd a harmadik évados bejegyzésben. De az tény, hogy a vége durva volt.

Most komolyan kell ennél negatívabb szerep egy tini és olykor félig felnőttes drámai sorozatban? Alkesz, családkerülő, kicsit leszbikus, állandóan a problémákat vonzó csaj szerepe tényleg kemény. Sokszor nem értettem miért írnak róla olyan dolgokat, amiket egy adott fórumban, lassan kezdem megérteni. Sajnos azt már tudom, hogy mi fog történni a harmadik évad végén, mivel ezt már voltam olyan szerencsés, hogy korábban olvastam. Viszont a jelenlegi helyzetben, nem értem miért került erre sor. Persze nagyon sok mindennek kell még addig történnie.

Egy kis összegzés, és egy bocsánat kérés, mivel csak sikerült hosszan írni. Nagyon jó évad volt. Alapvetően nem várok, és nem is vártam sokat a sorozattól. Viszont azt kell mondjam, olykor olykor meglep bizonyos dolgokkal. A Gossip Girl,One Tree Hill nem mert sok mindent bevállalni szerintem a Narancsvidékhez képest, és éppen ezért csak örülni tudok ezeknek a részeknek. Fura egy Lost vagy House rész után mondjuk ezt nézni, de mivel nagyon kevés új rész van a kedvencekből, így azt hiszem belefér ennek a sorozatnak is a megnézése. És nem is én lennék, ha nem mondanám azt, hogy a Mischa Barton Olivia Wilde 30 másodperces csókja miatt érdemes megnézni. DE! Nem csak azért, komolyan mondom, és így is gondolom

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr63140191

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása