2008.03.20. 00:38 teddike

Program a hétvégére

Címkék: film mozi 2008

Tudom, hogy itt vannak az ünnepek, és nagyon sok ember ilyenkor családot látogat, vagy esetleg kirándul valamerre. És ezt a rendet senki sem akarja megtörni. Viszont most néztem egy időjárás előrejelzést a hétre, és abban az van, hogy eső, hó és olykor elég hideg lesz. Ha innen nézzük a dolgokat, akkor érdemes alternatív kikapcsolódás után nézni, és itt jön a képbe a mozi. Nem a legnagyobbak lesznek a héten, de az első animációs film most érkezik, az Ice Age alkotóitól. Ez pedig a Horton. Egy elefánt és egy nagyon apró élőlény története, ami egy szöszön él. Egy hete mutatták be, eddig az év legjobb nyitóhétvégéjét hozta a film, amire azért sokan számítottak. Szóval tipikusan családi mozi, én szerintem biztos megnézem majd.

A másik, szintén mozis program, a 27 Dresses (27 idegen igen), a Grace klinikából megismert Izzie (Katherine Heigl) játssza a főszerepet, aki annyira belejött a filmezésbe, hogy már szeretne kilépni a sorozatból. Ami szerintem egy nagyon nagy hülyeség lenne. Maradva a mostani filmnél, csak azoknak ajánlott, akinek tetszik Izzie, mármint a karakter a kórházból, mivel szerintem itt is valami hasonlót kapunk. Én szeretem a sorozatot, ezért tervezem a film megnézetelét is. Semmi köze a kettőnek egymáshoz persze, meg ez egy nagy romantikus pink valami, de látva a trailert vannak azért benne jó dolgok.

A harmadik film, biztos vagyok benne, hogy nagyon kevés ember tetszését fogja elnyerni, én is csak a Terabithia és a Villangók miatt fogom megnézni. A film pedig A Spiderwick krónikák. Nem tehetek róla, szeretem az ilyen jellegű mozikat.

Látva tehát a kínálatot, arra gondoltam, hogy azért nem is olyan rossz ez a hét. Lehet sokan nem osztoznak véleményemmel, de legalább van valami lehetőség kimozdulni. Főleg ha azt is hozzátesszük a dolgokhoz, hogy az év elején kaptunk egy csomó nagyon jó filmet, és most valahogy kezdem azt érezni, hogy igazán nagy filmre nincs lehetőség elmenni. Amiket vártam, azok pedig csalódások voltak. ( Jumper, 10,000 BC. )

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr433140238

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása