2008.04.25. 03:22 teddike

Forgetting Sarah Marshall ( Lepattintva )

Címkék: film mozi 2008 forgetting sarah marshall 7 csillag

Csak eljött hozzánk is Sarah Marshall. Én meg rohantam is a moziba, hogy megnézzem. Persze, hogy Kristen miatt, és azért, mert a készítők két olyan filmet is leraktak az asztalra, amin nagyon jól szórakoztam. Jelen esetben, csak a The 40 Year Old Virgin-re és a Knocked Up-ra gondolok. A filmet egy hete mutatták be, nem kellett tehát sokat várnunk rá. És egy hét után, még mindig 8 pont feletti átlaga van az imdb-n. Ami azért elég ok arra, hogy ne félve üljünk be a moziba. Nekem az egyik legjobban várt vígjáték volt ebben az évben. Egy dolgot sajnáltam csak, hogy nem tudtam megnézni angol nyelven sehol sem. De ezt pótolni kell, tehát amit írni készülök, azt csak a szinkronos vetítésre építem. Ezt azért szerettem volna megjegyezni, mert biztos vagyok benne, hogy eredeti nyelven, nagyon sok olyan poén lesz, amik nagyobbat fognak ütni.


A történet, meglepő módon egyszerű, de nem is ez a film legnagyobb erőssége. Sarah Marshall (Kristen Bell) egy sikeres színésznő, aki egy állandó műsor szereplője. Már öt éve van együtt barátjával, Peter-el (Jason Segel), amikor egyik munkája után hazatérve szakít vele. Peter (ő a központi alakja a filmnek, mielőtt még mindenki abból indulna ki, hogy Sarah lesz az, akit végig követünk) nagyon kész lesz a szakítástól, lesz pár kalandja, de ezek sem végződnek jól, és mivel változtatni szeretne úgy dönt, hogy lemegy Hawaiira, és megpróbálja kipihenni magát. Itt viszont sikeresen belefut volt barátnőjébe, aki az új faszijával van a szigeten. Ám Peter szerencséjére nagyon sok új emberrel ismerkedik meg, és jobban kezdenek alakulni a dolgai.

A többit pedig mindenki a filmből fogja megtudni. A film egyetlen, és talán legnagyobb hibája, hogy nagyon hosszú. Ami azért, mondhatni sajnos, de jellemzi a készítőket, éppen ezért ezt sem nagyon tudom nekik felróni, hiszen erre fel voltunk készülve. Nagyon sok ismerős arc van a filmben, többnyire a sorozatok világából. Maradva a főszereplőnél, Peter (Jason Segel) a HIMYM egyik szereplője. Kristen Bell pedig a Veronica Mars-ból, vagy jelenleg a Heroes-ból lehet ismerős. És itt nem állt meg a felsorolás, hiszen a mellékszerepekben is találkozunk pár sorozatos ismerőssel.

Vissza a filmhez, a hosszúság miatt, olykor akadtak lassú részek, de szerencsére egyszer sem éreztem, hogy nagyon húzták volna a dolgokat. Mondhatom egészen nyugodtan, a történet az, ami a legkevésbé érdekelt, persze azért olykor elkezdtem bizakodni, hogy nem az lesz a vége, amit sokan remélnek, és szerencsére nem is kellett csalódnom. Ami sokkal fontosabb volt, hogy szinte mindig akadt olyan pillanat/jelenet, ami levett a lábamról. Nagyon jó poénok, és elég merész beszólások jellemezték az egészet. Vagy elég csak a szakítás jelenetét felidéznem, az első öt percben is padlót fogtam az egésztől.

Jason Segel nagyon jól hozza szerintem a megsértett, elhagyott barát karakterét. Kellően látszik rajta, hogy szenved az egésztől, és persze az is, amikor újra eltudja engedni magát. Mint amikor megismerkedik, vagy először elmegy a szigeten megismert recepciós csajjal bulizni (Mila Kunis), akibe azért nekem is sikerült rögtön beleszeretnem. A karakter nagyon jó, nincs túljátszva, és kellően erős ahhoz, hogy sajnáljuk, meg persze olykor fetrengjünk a röhögéstől ha történik vele valami. Sajnos, aki miatt talán a legjobban vártam a filmet, eyecandy szempontból is persze, Kristen Bell tett a legkevesebbet azért, hogy jól érezzem magam. Neki is voltak jó pillanatai, de Peter, vagy Sarah új barátja, esetleg a mellékszereplők mellett, nem sokszor rúgott labdába.

Nem bírom ki, fel kell soroljam a neveket, akik nagyon sokat segítettek abban, hogy egy nagyon jó film legyen ebből: Jack McBrayer (Kenneth - 30 Rock), Jonah Hill (Knocked Up, Superbad), Paul Rudd (Knocked Up, The 40 Year Old Virgin). Ebből is látszik, hogy egy jól összeszokott banda van itt azért. És sokan már szerepeltek együtt Apatow filmben.

Mennyire tetszett nekem a film? 7/10! Így elsőre, de csak azért, mert reménykedek benne, ha újra megnézem, eredeti nyelven, akkor simán kiosztok majd egy nagyobb pontszámot a filmre. Régen volt már, hogy ennyire jól szórakoztam, azt sajnáltam, hogy kevesen voltak nagyon a terembe, és így úgy éreztem olykor, hogy csak én röhögök. A szereplők, az egész banda nagyon jól össze lett kapva. Kár, hogy ennyire hosszú lett, de a magas/hatalmas poénok miatt, és a nagyon erős eyecandy azért javított ezen valamennyit.
Mit szokás még ilyenkor mondani? Nem ez lesz a legjobb film, de jelenleg elég közel áll ahhoz, amit egyébként is elvártam a filmtől. Röviden leírva, nem volt ez csalódás szerencsére.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr933140276

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása