2008.05.07. 17:42 teddike

Mozi Május

Címkék: film mozi 2008

Maradok kicsit a filmek világában, ma valamikor még jönni fog egy 21 kritika is. Azon gondolkoztam egyébként, és azért, hogy, ebben a hónapban indul a szezon, és kíváncsi vagyok, ez nálunk, illetve odaát mit is jelent. Megnéztem a lehetséges programot erre a hónapra, és ha jól látom, akkor két film vár még minket, amiket idehaza a mozikban megnézhetünk. Az egyik a Speed Racer, a másik pedig az új Indiana Jones film.

Természetesen mindkettő várólistás. A tv2-nek köszönhetően sikerült mindhárom részt megnézni újra, és most jöhet a negyedik rész is. Csak kíváncsiságból, megnéztem mennyire térnek el az itthon megjelenések, a premiertől, és szerencsére jelenleg, legalábbis e két film kapcsán, nincs is olyan nagy eltérés.

A Speed Racer a héten (május 9) mutatkozik be, míg nálunk egy hét múlva, május 15-én kerül a mozikba. Az Indiana Jones film pedig, szerencsére nálunk is, egy időben a világpremierrel, május 22-én.

Ebből nem tudom mit akartam kihozni, talán annyit, hogy a nagyobb filmek, azért időben érkeznek meg hozzánk. Oké, veszem a lapot, nyílván attól függ ki mit vár nagyon. Az tény, hogy az Indy film nagyon nagy várakozást előz meg, biztos vagyok benne, hogy sokan mennek majd a moziba az első napokban. Addig legalább a Vasember kitart majd.

Ennyire nem járt jól azért mindegyik film. Itt van a Narnia második része, nem tudom mennyien várnak a folytatásra? Igaz még én sem írtam semmit a filmről, de biztos, hogy nézős lesz. Viszont május 16-án már bemutatásra kerül, és nekünk közel egy hónapot kell várnunk rá (Június 12). Még ez sem a leghosszabb idő, és valahol meg is értem. Egy hónapra azért nagyon sok nagy filmet nálunk biztos, hogy nem lehet berakni, mert nem fognak elmenni az emberek. Itt volt a hónap elején a Vasember, jön a Speed Racer, ami a Matrix vonatkozás miatt számíthat azért sikerre. Jön az Indy film is. Ezek mellé besűríteni azért a Narniát lehet nagy hülyeség lett volna.

Most meg keresek az említett filmekről trailert meg plakátot, hiszen lassan mehetünk is a moziba megnézni őket.

(Lehet írni kellene egy kicsit a B listás filmekről is. De ezekről majd csak akkor, ha már sikerült esetleg őket megnézni. Hogy mikre gondolok? Made of Honor, What happens in Vegas.., vagy a Baby Mama, stb.) 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr363140294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása