2008.06.19. 00:42 teddike

Get Smart és Love Guru

Címkék: film mozi 2008 get smart love guru

Héten olyan filmek jönnek, amik annyira nem ragadtak magukkal, nem is nagyon várom őket, sokkal inkább vagyok most ráhangolódva a magyar mozi kínálatára, ilyet se sűrűn mondtam szerintem.

Héten nézik péntektől a Love Guru-t, Mike Myers és Jessica Alba főszereplésével. Illetve a Get Smart, amihez elég szép csapatot szedtek össze, főbb szerepekben: Steve Carell, Anne Hathaway és itt van The Rock is.

Mindkét film elvileg vígjáték, de majd meglátjuk, egy esélyt kapnak majd, viszont mivel nem akarok senkit sem (és magamat sem) egy külön bejegyzésben ezekkel a filmekkel untatni, így a tovább után mindkét poszter és a trailerek.

Héten olyan filmek jönnek, amik annyira nem ragadtak magukkal, nem is nagyon várom őket, sokkal inkább vagyok most ráhangolódva a magyar mozi kínálatára, ilyet se sűrűn mondtam szerintem.

Héten nézik péntektől a Love Guru-t, Mike Myers és Jessica Alba főszereplésével. Illetve a Get Smart, amihez elég szép csapatot szedtek össze, főbb szerepekben: Steve Carell, Anne Hathaway és itt van The Rock is.

Mindkét film elvileg vígjáték, de majd meglátjuk, egy esélyt kapnak majd, viszont mivel nem akarok senkit sem (és magamat sem) egy külön bejegyzésben ezekkel a filmekkel untatni, így a tovább után mindkét poszter és a trailerek.

 

Trailer: Get Smart  ; The Love Guru

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr23140347

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása