2008.06.27. 14:30 teddike

Wanted

Címkék: film mozi 2008 wanted

Nem tudom kinek mennyire tetszett a film, de az biztos, hogy nagyon jól szórakoztam. Tömören és röviden összefoglalva azt kaptam, amit nagyjából vártam a filmtől. Ez egy hatalmas nagy popcorn-mozi, és az agyunk jelentős részét érdemes kikapcsolni, de aki jól szórakozott, vagy mondjuk úgy, bejöttek neki a trailerek, azoknak a film nagyon fun lesz. 

A történet, amire talán a legkevesebbet kellene áldozni, nem akarok nagyon spoilereket írni, mert érdekes módon lehetne. A lényeg, hogy Wesley egy hatalmas irodában dolgozik, szarik rá mindenki, a főnöke állandóan ordibál vele, a legjobb barátja a csaját fekteti, ás ráadásul pánikbeteg. Aztán egy szép napon, amikor éppen venné a következő adag gyógyszerét, megjelenik Fox (Angelina Jolie), aki elmondja neki, hogy az apja meghalt, de korábban az egyik legjobb bérgyilkos volt. Megkéri Wesley-t csatlakozzon hozzájuk, mivel neki is megvannak ezek a képességei. Kb. most tartunk ott, hogy ezt mind láthattuk a trailerekből. Wesley csatlakozik, és megkezdődik a kiképzése, ami nekem nagyon tetszett, és tovább megyek, amit ezek után kapunk, az baromira meglepett, vagy nagyon kellemes csalódás volt. Nem ez az egyszerű, mi vagyunk a jók, le kell győzni a gonoszt, és boldogság van a film végén, ennél azért sokkal többet kapunk itt, és ezt előre abszolút nem vártam.

Akciók, a lényeg, ezek azok a jelenetek, amikor mindenki csöndbe maradt a terembe, nem vettünk levegőt, és csak annyit akartunk, hogy faszán tele legyen az egész olyan látvánnyal, amiért megvettük a jegyet. És a film ezt meg is adja nekünk. Elég sok akció van benne, és ehhez elég sok, olykor már túl sok átvezetés. A kiképzést kicsit elhúzták, de legyen, nem fogom emiatt lehúzni a filmet. 

Ha negatív dolgokat említeni kellene, akkor talán, amikor Jolie elkezdett első alkalommal a vonaton futni, picit nevettem, kicsit idétlenül mozgott, de biztos lehetne ennél borzasztóbb dolgokat is kivenni. Ha már Jolie, akkor nagy negatívum, hogy azt az egy jelenetet, ami simán lehetett volna eredeti, sajnos azt is dublőrrel játszották el. Majd mindenki rájön mire gondolok. Még valami, ami úgy látom ma már nagy szokássá fog válni. A trailerek és a film. Az a helyzet, hogy nem figyeltem annyira a dolgokat, és elég sok trailert megettem, így a film után azt kell mondjam, hogy az összes komolyabb akcióból van egy nagyon kevés a trailerekben. Nem tudom ez mennyire jó dolog, de sajnos így van.

A szereplők közül a Wesley-t alakító James McAvoy csillagos ötös, persze a filmhez mérten. Nagyon jól játssza a teljesen béna karaktert, és a végére faszán sikerül fel is pumpálni. Biztos lehetett volna mást, vagy jobbat, vagy számomra ismertebbet ide szerződtetni, de felesleges, nagyon jól megoldotta a dolgokat. Angelina Jolie (Fox), nem sok szerep jutott neki (inkább csak úgy ott van a jelenetben), igaz azokban viszont nekem baromira tetszett. Az akciók, meg ahogy összehozták az egészet vele együtt jók lettek. Az arca, a szemei pedig...nem is kell szerintem folytatnom. Morgan Freeman (Sloan) pedig megszokott módon, hozza azt, amit elvárnánk tőle. 

Mennyire tetszett nekem a film? 7/10! Rengeteg akció, igaz kicsit lassabb átvezetés olykor. Az akciók nagyon a toppon voltak, ezért is mentem el, viszont a vége. Spoilerek nélkül kicsit nehéz elmondani mit is gondoltam róla, mert sajnos majdnem megölték az egészet úgy ahogy van. A "Goodbye" azt hiszem nem volt valami jó húzás. De ha így álmodták meg, akkor hát legyen. 

Mit is mondhatnék még. Nem akarom ismételni magam, de ez nagyon jó mozis cucc volt. Ilyenek miatt szívesen elmegyek, viszont ha valaki a falat kaparta a lehetetlen jelenetek miatt, akkor kérem, a saját érdekében ne nézze meg, mert neki nem lesz jó szórakozás ez a két óra. Én meg hajtok az eredeti hangra, mert ha nem említettem volna, nagyon jó poénok voltak benne, és kíváncsi vagyok az egész eredetijére. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr483140358

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása