2008.07.02. 06:13 teddike

Kung Fu Panda

Címkék: film mozi 2008 kung fu panda

Reggelre jöhet egy jó kis kritika, az év eddigi legjobb animációs filmjéről. A legjobbat már javítom is, eddig illetve csak ezt láttam, tehát nagyon nem tudnám mihez hasonlítani. A Horton kimaradt, de a Panda-t látva nem is nagyon bánom. Lehetett volna ez jobb is szebb is, vagy mondhatnám azt is, hogy lehetett volna olyan, mint amilyet a trailerek alapján vártam, de így sem volt rossz.


A történet szerint a Panda arról álmodozik, hogy majd egyszer egy hatalmas harcos lesz, de valójában csak "apjának" segít az étteremben. Közben a nagy harcosok között a mester megmondja a frankót, hogy a Béke Völgyére ismét sötétség vár, éppen azért ki kell jelölni a Dragon Warrior-t, amit a fő-mester úgy dönt meg is tesz. A sorozatos véletlenek kapcsán, és a rengeteg hülyülés közben, pont a szerencsétlen Panda-ra esik a választás. Aki egyáltalán nem tud harcolni, csak enni, de ezzel szívatják is sokat. A történet innen kitalálható szerintem.

A film egyébként jól össze van rakva, az eleje tényleg agyeldobás, rengeteget lehet röhögni, aztán a nagy kiválasztás után jön egy kicsit lassabb rész, meg olyan vonal, ami lehet nem kellett volna az egészbe. Megmutatják nekünk, hogy honnan jön a gonosz, mi is az a Dragon Warrior, és persze bemutatkoznak a fő harcosok is. Szóval azt akartam ebből kihozni, hogy a film második, esetleg középső részében kicsit sok olyan elem van, ami nem kellett volna, éppen ezért nem is szórakoztam annyira jól, viszont a végére ismét felpörögnek az események.

A film nagy pozitívuma egyébként, hogy a harc jelenetek nagyon jók lettek. Akár még rendes filmhez képest is szédítően jól sikerültek. Nem is tudom igazából, talán három nagy négy nagyobb csata van, de ezek mind mind levettek a lábamról.

A hangok, hiszen ez volt itt a lényeg, vagy ez is. Nagyon sokan, köztük én is, azért rajongtam annyira filmért már előre, mert nagy nevek lettek leszerződtetve. Viszont ezek közül a legtöbb nekem sajnos csalódás volt, nem is értem, hogy lehet úgy mesét olvasni, hogy semmi átélés, vagy nulla színészkedés. Viszont Jack Black csillagos ötös, nagyon jól eltalálta ezt a Panda hangot, és persze nagyon jól is tudott játszani ezzel.

Mennyire tetszett nekem a film? 6/10! Többet akartam adni, eleve úgy indultam neki az egész írásnak, hogy ez simán 7-es. Aztán rájöttem, hogy lehet ezt tartalékolni kellene. A grafika, az animáció nagyon szép lett, nem is lehet benne hibát találni. Nekem a sztorival vannak gondjaim, de lehet egy mesét emiatt leírni? Szerintem lehet, az eleje és a vége tényleg jó lett, sajnálom, hogy a közepén ott volt a nagy tanítás hangulata az egésznek. Még az hiányzott volna, hogy valami love story is legyen itt. Persze a folytatásra elképzelhető. A másik ami miatt csak ennyi a pont, hogy a nagy nevek közül sokan leszerepeltek előttem, és csak Jack Black miatt nem fogok mindenkit szeretni.

Írtam, a nagy bevételnek köszönhetően jön a folytatás, a történetre kíváncsi vagyok, sajnos ott elcsúszhat minden, viszont ha csak a hatalmas hülyülés lesz benne, akkor már eleve nyert ügye van a filmnek. Nálam egészen biztos.


Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr663140365

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása