2008.09.02. 18:05 teddike

Gossip Girl - Summer kind of Wonderful

Címkék: sorozat 2008 2009 gossip girl s2

A mai napon sok minden nem történt, éppen ezért csak ismételni tudom magam, de már a részek megtekintése után. Igen kérem elkezdődött a második évad, és ha már írtam arról, hogy milyen volt a zárás, akkor legyen itt pár sor a kezdésről is. Az új szezont vártam természetesen, több sorozat miatt is, nem feltétlenül a Gossip miatt, de ettől még jó volt újra látni a régi arcokat. Azt írtam a sorozatról, hogy sokan nem szeretik, kevesen nézik, de mivel a csatorna szereti, így maradni fog, nos a kérdésem továbbra is áll, mit szerethetnek ezen?

Nem akarom fikázni a sorozatot, hiszen a nézője voltam és leszek is, de olykor azért felmerül bennem ez a kérdés. A másik pedig, hogy vajon megérte e ennyire nyomni a reklámot, és sokan megnézték e a nyitást? Nos este vagy holnap reggel kiderül, lesznek már nézettségi adatok, meglátjuk. Ami biztos, hogy az elvárásaim nem nőttek a sorozattal kapcsolatban, amire számítottam nagyjából azt is kaptam, sajnos. Na de, spoileresen, kicsit mindenről a tovább után folytatom.

A mai napon sok minden nem történt, éppen ezért csak ismételni tudom magam, de már a részek megtekintése után. Igen kérem elkezdődött a második évad, és ha már írtam arról, hogy milyen volt a zárás, akkor legyen itt pár sor a kezdésről is. Az új szezont vártam természetesen, több sorozat miatt is, nem feltétlenül a Gossip miatt, de ettől még jó volt újra látni a régi arcokat. Azt írtam a sorozatról, hogy sokan nem szeretik, kevesen nézik, de mivel a csatorna szereti, így maradni fog, nos a kérdésem továbbra is áll, mit szerethetnek ezen?

Nem akarom fikázni a sorozatot, hiszen a nézője voltam és leszek is, de olykor azért felmerül bennem ez a kérdés. A másik pedig, hogy vajon megérte e ennyire nyomni a reklámot, és sokan megnézték e a nyitást? Nos este vagy holnap reggel kiderül, lesznek már nézettségi adatok, meglátjuk. Ami biztos, hogy az elvárásaim nem nőttek a sorozattal kapcsolatban, amire számítottam nagyjából azt is kaptam, sajnos. Na de, spoileresen, kicsit mindenről a kép alatt folytatom.


Az egész ott folytatódott, ahol befejeztük, vagy is inkább a nyár elején köszöntünk el, és a nyár végére sikerült ismét visszatérnünk. A szereplők semmit nem változtak, akár egy új kezdés is lehetne ez a sorozatra nézve, hiszen semmi olyan nem hangzott el, vagy semmi olyan nem történt az első évadban aminek itt jelentősége lenne. Sajnos ez is a sorozatot minősíti. Jó, beszéltek itt a múltról, de mint mondtam, nincs jelentősége. Egy új kezdet, vagy egy másik oldal ez mindenki számára.

A fő vonal, ha lehet ezt mondani, továbbra is a pompa, gazdagság, egy teljesen más világ, mint amiben mi, legalábbis legtöbbünk él. Nem tudom miért pont ezt a réteget sikerült megcélozni, illetve miért pont őket akarják megmutatni nekünk, de ez már sajnos CW betegség lesz/lett. A középpontban továbbra is Serena és Blair, illetve a nyári pasizások, ki merre járt, mit csinált, na meg persze a régi csalódások kit mennyire vágtak földhöz.

Nem mondom, természetesen örülök egy két eseménynek, és az az igazság, hogy voltak jó jelenetek az első részben. Akár mondhatnám, hogy a sorozat javult kicsit, de aztán sajnos lógatnom kell a kezemet a bilibe, és meg kell kérdeznem magamtól, hogy mi a rákért nem mondták meg "Chuck"-nak, hogy attól még, ahogy néz, viselkedik, beszél nem lesz ő a gonosz, sőt. Na meg ez a "neki is van szerethető oldala" dolog is komisz volt. Természetesen Blair, Serena és Jenny miatt továbbra is azt mondom nézni kellene ezt a sorozatot, majd meglátjuk mit hoz a következő egy két rész.

Volt egy jelenet egyébként, amikor azt hittem, hogy valami csoda folytán olyasmi fog történni, aminek komolyan mondom örültem volna, és lehet akkor adok egy hatost is az első részre, de sajnos nem, csak rontottak a helyzeten. Blair megjelent valami új sráccal, akiről esetleg kiderülhetett volna valami komolyabb dolog, hogy valójában csak egy lecsúszott senki, vagy nem is tudom, valami olyan, amitől jobban éreztem volna magam kicsit, de ehelyett inkább azt hozták be, hogy persze, nem az akinek mondja magát, hanem egy Lord. No comment kategória ismét, mintha tényleg arra akarnának rámenni, hogy az ember közben a wc-re rohangáljon.

Sok mindennek, de inkább az előbb leírt dolgoknak köszönhetően a nagy pontok helyett maradnék valami sokkal alacsonyabbnál. Nekem az első rész 3/10. És akkor lehet, hogy sokat adtam rá. Ha nem is vártam sokat, azt viszont reméltem, hogy nem fognak tovább csökkenni a minőségben, vagy nem fognak nagyobb hülyeségeket hozni, na meg javítanak valamit a korábbi részek tapasztalatai alapján. Nos ez nem történt meg, azért a sulis dolgokra kíváncsi vagyok. Nincs nagy titok, sőt nincs semmi jelenleg, valamerre pedig vezetnie kell a dolognak. Várom a folytatást, de nem fogok mindegyik részről írni, majd csak úgy valamikor.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr33140479

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása