2008.10.10. 20:54 teddike

Kath and Kim - Love (Pilot)

Címkék: sorozat 2008 2009 kath and kim

Egy új szitkomot köszönhetünk, amelyik tegnap este mutatkozott be, és megtekintését is csak annak köszönhette, hogy még újonc. Egy ausztrál szitkom amerikai megfelelője, középpontjában két nővel. Így utólag egyébként csak annak tudtam örülni, hogy egy rövid részt kell megnézzek, mert baromira szenvedtem rajta, folyamatosan arra gondoltam, hogy jó lenne beletekerni, és megszabadulni az egésztől. De nagyon kemény és bátor voltam, valahogy kibirtam.

Szitkom azon formáját köszönhetjük egyébként, amely nem egy helyszínen játszódik, és nem aláröhögős. Ami még jó is lenne, csak az a baj, hogy amikor dobnak egy poént (ami baromira nem az), akkor hosszú másodpercekig áll minden, hogy mi jól kiröhögjük magunkat, de sajnos nincs min.

 A történet annyi, hogy Kath (Molly Shannon) egy elvált anyuka, boldog kapcsolatban él az új barátjával, amikor megjelenik a lánya Kim (Selma Blair) és bejelenti, hogy elvált és hazaköltözik. A két nő teljesen elüt egymástól, Kim csak magával tud foglalkozni, anyuka folyamatosan edz, és azt várja, hogy megkérjék a kezét. 

Próbálnám itt szépíteni a dolgokat, de ez nagyon nem jött be. Sőt szeretnék csúnyán fogalmazni, ez nagyon szar volt. Egy poénon sem tudtam röhögni, csak sírni tudtam volna, amennyire untatott az egész. Főleg Selma Blair játéka nem jött be. Azért írom így, mert ettől még lehet, hogy nagyon jó volt, viszont az én tetszésemet nagyon nem nyerte el. 

Látva az eddigi bemutatókat, csak az újoncokat nézve, Worst Week és Gary Unmarried sokkal jobban kezdtek, viccesebbek voltak, és sokkal szórakoztatóbbak. És tegyük hozzá gyorsan azt is, hogy Selma Blair lenne a nyávogos, jó csaj a történetben, ebből csak a nyávogást és puffogást sikerült neki összehoznia. 

Ez a kezdés nálam 3/10. Még egy részt megnézek, többnyire attól sem várok semmi jót, de egy rész után nem szeretném végleg leírni a sorozatot. De van egy olyan érzésem, hogy ez rögtön cancel lesz nálam. Egy nyári darálás még lehet befelér majd, de egyenlőre nagyon negatívan állok bármilyen jellegű megtekintéshez a második rész után. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr523140607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása