2008.11.01. 08:28 teddike

Grey's Anatomy - Life During Wartime

Címkék: sorozat greys anatomy 2008 2009

Csökkent aktivitás mellett akartam pár szót szólni immáron a hatodik részről, amely az évad eddigi legrosszabb/leggyengébb 42 perce lett. Vagy csak én gondolom így? Eddig nagyon örültem annak, hogy jó úton haladnak az ötödik évaddal, de most valahogy minden megdőlt. Vagy csak én nem tudtam áthangolni magam a többi sorozathoz képest. Minden elképzelhető. A kép alatt spoileresen az én nyávogásom.

greys anatomy season 5

Csökkent aktivitás mellett akartam pár szót szólni immáron a hatodik részről, amely az évad eddigi legrosszabb/leggyengébb 42 perce lett. Vagy csak én gondolom így? Eddig nagyon örültem annak, hogy jó úton haladnak az ötödik évaddal, de most valahogy minden megdőlt. Vagy csak én nem tudtam áthangolni magam a többi sorozathoz képest. Minden elképzelhető. A kép alatt spoileresen az én nyávogásom.

greys anatomy season 5

A mai részben visszaért Yang fehér lovas hercege, akit már az első részben megismertünk. Viszont ezzel több problémám is lenne: 1, ennyire nem utáljuk a meglévő karaktereket, hogy egy új doki ennyi szerepet kapjon, főleg ha az ennyire színtelenre sikerül 2, ha már megjött, akkor minden ott lett elb*szva, hogy Yang megfogta Meredith barátnőjét és elkezdett bujkálni, amivel baromi nagy ellenérzést váltott ki belőlem. Az a baj, hogy minden amit utáltam a harmadik és negyedik évadban az most egyszerre a nyakamba szakadt. Ez persze nem igazságos, de attól még itt van.

Ezek mellett pedig kirázott a hideg Hahn akciójától az ágyban, amikor elkezdett sírni. Innentől már az egész nem poénos, sokkal inkább komolytalan és sz*r. Nem szórakoztató, inkább arra húz amit utáltam a sorozatban. Ne legyen igazam, de remélem, hogy ez nagyon nem folytatódik tovább. Mint ahogy Izzie Karev kapcsolatával is kezdhetnének valamit, mert nem hiszem el, hogy az ötödik évadban is még ennyit kell ezzel szenvedni.

Na nem húzom tovább a dolgokat. Eddig mindig azzal köszöntem el, hogy Meredith meg Derek kevesebb szerepet kap, jut mindenkire idő, jobb minden, jó úton van a sorozat. Ezt most arra változtatnám, hogy eddig voltak jó dolgok, de arra folytatódik, amerre most azt mondom, hogy sejtem merre, akkor köszönöm nem kérek belőle. Részemről ez egy 6/10. (Először egy ponttal kevesebbet akartam adni, aztán meggondoltam magam, hogy azért mégsem.) Remélem ennél rosszabb nem lesz.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr673140681

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása