2008.11.06. 08:24 teddike

TSCC - Brothers of Nablus

Címkék: sorozat the sarah connor chronicles 2008 2009

Magyarázkodhatnék, hogy miért is maradt el egy (kettő) hete a sorozatról a bejegyzés, de szerintem senki sem hinné el nekem, hogy sokkal jobban jártam így, hogy két részt tudtam megnézni egymás után. Az első évadot is darálva néztem, sokkal jobban tetszett, könnyebben tudtam azonosulni. Igaz nyáron semmi máshoz nem tudtam hasonlítani, mármint a legtöbb sorozat pihent ugye. Lényeg a lényeg, hogy a dupla rész sokkal nagyobb ütött, mintha másképp néztem volna meg őket.

Most tehát mint ahogy ebből is kitalálhattátok a két hetes szünet előtti részről is ide keverednek majd gondolatok, illetve a héten bemutatott új rész is kitárgyalásra kerül. Mondjuk nagy okosságokat nem fogok tudni mondani, hiszen azért a sorozathoz méltóan nagyon sok minden nem történt, de innen inkább folytassuk spoileresen.

sarah connor series 2

Magyarázkodhatnék, hogy miért is maradt el egy (kettő) hete a sorozatról a bejegyzés, de szerintem senki sem hinné el nekem, hogy sokkal jobban jártam így, hogy két részt tudtam megnézni egymás után. Az első évadot is darálva néztem, sokkal jobban tetszett, könnyebben tudtam azonosulni. Igaz nyáron semmi máshoz nem tudtam hasonlítani, mármint a legtöbb sorozat pihent ugye. Lényeg a lényeg, hogy a dupla rész sokkal nagyobb ütött, mintha másképp néztem volna meg őket.

Most tehát mint ahogy ebből is kitalálhattátok a két hetes szünet előtti részről is ide keverednek majd gondolatok, illetve a héten bemutatott új rész is kitárgyalásra kerül. Mondjuk nagy okosságokat nem fogok tudni mondani, hiszen azért a sorozathoz méltóan nagyon sok minden nem történt, de innen inkább folytassuk spoileresen.

sarah connor series 2

Az a helyzet állt elő, hogy itt most tényleg karakterépítés megy, nem gondoltam volna, mikor belevágtam a második évadba, hogy ezt komolyan fogják gondolni, de úgy látszik el kell fogadjam ezt a tényt. Ami egyébként nem is annyira rossz jelenleg. Mindkét részben jelentős szerepet kapott John, aminek baromira örülök, mert úgy látszik kezd magára találni az srác. Anyuka árnyékából kezd kibújni, és mivel Sarah nem annyira badass, mint amennyire a filmekben megszokhattuk, azt hiszem itt nem sok könnyet hullatnék utána (lehet dobálni, de ez van). 

Sztori szempontjából a korábbi rész (hatodik) egy dokiról szólt, akinek a neve "megjelent" a falon, a jövőből érkező katona felírta. Így elment hozzá a család. Mellesleg Dorian Harewood szerintem baromi jó találat volt a szerepre. Mellette pedig Catherine karaktere is előtérbe került. Megtudtok, hogy kinek a helyét váltotta, és azt is, hogy egy robotnak mennyire nehéz érzelmeket kifejezni. A fényképezés, illetve Savannah nevelése komoly problémákat jelent számára.

A mostani részünk pedig azért volt kemény, mert visszatért Cromartie. Aki természetesen még mindig nem adta fel a keresést, és továbbra is John-t akarja megölni. Már korábban feltűnt Derek régi barátnője, mármint a jövőbeli barátnője, aki biztos fog még kavarni egy keveset. A hetedik rész is egy kis cliffhanger-el ért véget, aminek örülök természetesen. 

A nagy ismerkedés közepette remélem pörgetnek egy kicsit a sorozaton. Nekem ez a két rész, így egymás után tetszett, éppen ezért legyen mindkettőre ez 6/10. Novemberben minden héten egy rész, várjuk őket.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr923140700

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_92296 2008.11.09. 14:13:52

Szia! Csak szólok, hogy bookmarkoltam a blogod. Egy Katee Sackhoff képre keresve találtam. Sok olyan dologról írsz, ami engem is érdekel. Karácsonyra például a Terminátor sorozat első évadját veszem meg majd blu rayen.

Ismeretlen_37501 2008.11.10. 13:53:31

Köszi, örülök neki, visszatérő vendég leszek én is nálad.
süti beállítások módosítása