2008.11.19. 12:28 teddike

The Mentalist - Seeing Red (1x07)

Címkék: sorozat 2008 2009 the mentalist

Kijelenthetjük végre, hogy ez az évad újonca? Na jó, szűkítsük a kört, és mondjuk azt, hogy ez a legjobb újonc a nyomozós sorozatok között. Érdekes módon engem hétről hétre elszórakoztat, és sokszor elmosolygok Patrick reakcióin. Az évad elején nem gondoltam volna, hogy pont egy nyomozós sorozat fog ennyire a szívemhez nőni, de a hetek alatt eljutottunk oda, hogy erősen várom a következő részeket. 

A várakozásnak pedig az az oka, hogy az első részben szépen felvezettek egy átívelő szálat, amit minden esetben megtoldanak egy kevés plusszal. Jobban megismerjük a fő karaktert, aki itt tényleg csak Patrick. A mostani részben sem a gyilkosság volt érdekes, vagy ahogy az fel lett vezetve, sokkal inkább az, ahogy utána a nyomozás lezajlott, de erről a tovább után spoileresen.

the mentalist season 1

Kijelenthetjük végre, hogy ez az évad újonca? Na jó, szűkítsük a kört, és mondjuk azt, hogy ez a legjobb újonc a nyomozós sorozatok között. Érdekes módon engem hétről hétre elszórakoztat, és sokszor elmosolygok Patrick reakcióin. Az évad elején nem gondoltam volna, hogy pont egy nyomozós sorozat fog ennyire a szívemhez nőni, de a hetek alatt eljutottunk oda, hogy erősen várom a következő részeket. 

A várakozásnak pedig az az oka, hogy az első részben szépen felvezettek egy átívelő szálat, amit minden esetben megtoldanak egy kevés plusszal. Jobban megismerjük a fő karaktert, aki itt tényleg csak Patrick. A mostani részben sem a gyilkosság volt érdekes, vagy ahogy az fel lett vezetve, sokkal inkább az, ahogy utána a nyomozás lezajlott, de erről a tovább után spoileresen.

the mentalist season 1

A hatodik rész után azt hittem nem nagyon tudják fokozni a hangulatot. Patrick elment játszani, black jack majd póker és szétverte a mezőnyt. Nagyon jó poénok voltak, jókat lehetett rajta röhögni. A heti adagban viszont sokkal érzelgősebbre vették a figurát, ami miatt szintén nagyon erős részt kaptunk. 

Én magam nem nagyon hiszek az ilyen "beszéljünk a halottakkal" dologban, mondjuk szerintem sokan vannak ezzel így, és ami örömteli volt, hogy Patrick is kellő távolságtartással kezelte az egészet, egészen addig amíg fel nem jött a családjában történt gyilkosság. Pont emiatt illetve a reakciók miatt volt ez az egész nagyon jó. Nem mondom, hogy az évad legjobbja volt, de nagyon sok jó dolog történt ebben a részben.

Én válaszolnék itt most a legelső mondatomra/kérdésemre. Szerintem a legjobb újonc (nyomozós). A mostani epizód is bizonyította, hogy nagyon erős sorozatról beszélünk, pontokkal kifejezve 7/10. Várjuk a következő részt, és azt, amikor ismét visszatér Red John. Remélem ezt a szálat nagyon jól megoldják.

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr433140747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_36275 2008.11.20. 10:31:42

nekem csak az nem tetszik, hogy annyira egyértelmű mindig a gyilkos, hogy van amikor a főcím előtt tudom. jójó nyilván direkt csinálják, de sokkal jobban szeretném, ha nem tudnám ki a gyilkos...

Ismeretlen_37501 2008.11.20. 15:44:58

SPOILER Nem rossz gondolat, hogy ezt is elrejtsék előlünk, mondjuk én ebben a részben sokáig másra gondoltam. Az első beszélgetésen teljesen átsiklottam, amit a lánnyal folytattak. Ha már választanom kellett volna, sokkal jobban tetszett volna, ha a halottakkal beszélő Nő és a halott új barátja a gyilkos!
süti beállítások módosítása