2008.11.28. 07:19 teddike

Gary Unmarried - Happy Turkey Day (3x09)

Címkék: sorozat 2008 2009 gary unmarried

Kedvet kaptam ma este egy kis sorozat nézéshez. A hét egyébként is elég fárasztó. Éjszaka próbáltam behozni amit lehetett, vagy legalábbis este megírni mindent a következő napra. Most meg úgy voltam vele, hogy jót fog tenni ha kicsit elszórakoztatom magam. Nem választottam rosszul. Három Gary Unmarried rész várt rám, mindegyiken nagyon jókat tudtam röhögni, de az utolsó kérem vitt mindent.

gary unmarried season 1

Az alkalomnak megfelelően, ha már odakint a pulykát eszik éppen, ehhez kapcsolódó részt raktak be nekünk. És bár nem fog a sorozat annyi évadot megélni, mint a Friends. De ennek a hangulatát most nagyon elkapták. Lehet csak én vártam sokkal kevesebbet az újonc szitkomtól, és azt hittem nyugodt percek állnak előttem, viszont egy két poénon tényleg sírva röhögtem. 

Gary és az ex felesége közötti párbeszédek továbbra is hatalmasak, nagyon jól szívatják egymást. Most is azt mondom, ha választanom kellene a Worst Week és a Gary között, egyértelmű lenne a döntésem. 

Nagyon sok írnivalóm már nincs, mindjárt leragad a szemem, egyetlen dolog miatt volt értelme most ezt megírni, végre egy olyan szitkom amely egy kicsit (nagyon kicsit) visszahozta azokat a hangulatos pillanatokat, amiket a nagy előd hozott eddig. A másik dolog pedig az, hogy elég kevés ünnepi vonatkozást láttam eddig idén, vagy csak én kerültem el ezeket? Mindenesetre adok erre a részre egy elég magas pontszámot, 7/10.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr953140787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása