2009.02.18. 11:56 teddike

24 - Jack is back again! (5x09)

Címkék: sorozat 24 2008 2009

Lehet csak én vagyok nagyon egyszerű most, vagy nem látom a fától az erdőt, de ez a rész tetszett. Pedig egy hete még nem voltam valami boldog, a megszokott dolgok történtek, semmi extra, most viszont ismét volt egy kevés izgalom. Nem voltak nagy akciók benne, de még így is feszült volt az egész, olyan amilyennek szeretjük látni. Sőt izgalmas is volt, hiszen megtudtunk pár érdekes dolgot. De ezekről spoileresen a kép alatt.

24 season 7

Lehet csak én vagyok nagyon egyszerű most, vagy nem látom a fától az erdőt, de ez a rész tetszett. Pedig egy hete még nem voltam valami boldog, a megszokott dolgok történtek, semmi extra, most viszont ismét volt egy kevés izgalom. Nem voltak nagy akciók benne, de még így is feszült volt az egész, olyan amilyennek szeretjük látni. Sőt izgalmas is volt, hiszen megtudtunk pár érdekes dolgot. De ezekről spoileresen a kép alatt.

24 season 7

Az FBI-os csaj meg Jack az akik most keményen tolták a dolgokat. Jack továbbra is hozzá a tőle megszokott dolgokat. Hívogatja az elnököt, megmenti akit meg kell és folytathatnám. Renee meg kezd kicsit begolyózni a sok dologtól, amit Jack miatt kell "elszenvednie". 

Egy hete meglőtték az elnöknő férjét, ha jól értettem, akkor most egy 5 órás műtét vár rá, egy időre kivonják a forgalomból. A dolog miatt az elnöknő is most más szerepben tündökölt kicsit, viszont behozták a lányukat is a dologba. Van egy olyan sejtésem, hogy ő is valahol benne van a Dubaku szervezkedésbe. Ha már Dubaku, akkor Jack megtalálta a szerelmét, elmondták neki, hogy ki is Samuel, meg mibe volt eddig benne. Most már csak rajta múlik, hogy sikerül e elkapniuk.

Ami viszont nagyon tetszett, az az FBI-os kavarás volt. Azon már nem lepődök meg, hogy Bill és Chloe kb. 2 perc alatt ismét elő lett léptetve. Most ők a fejesek a csapatban. Sőt még az FBI is igazodik hozzájuk. Azt is megtudtuk, hogy nem kis szervezet van még Dudabu oldalán, akik most azon fáradoznak, hogy elvigyék valahogy az országból. És a poén, hogy megtudtuk végre ki sáros az FBI-nál. Szerintem akkorát nem lepődött senki, hiszen 50-50 % volt rá, hogy ez lesz. 

A következő rész tartogat izgalmakat szerintem. Egyrészt megjelenik a lány a kórházba, kíváncsi vagyok, hogy mit fognak dumálni az elnöknővel. Aztán most itt van Dubaku csaja, akit Jack próbál megvédeni, és egyúttal rátalálni az terroristára. És Chloe is rá kell jöjjön valahogy, hogy ki szarakodik vele az FBI-nál. Gondolom ez mind nem fog beleférni egy részbe, de talán ismét izgalmasabb lesz a dolog. Viszont gőzöm nincs, hogy mit fognak ezek éjszaka csinálni, hiszen még csak 9 óra ment el a napból. Ezt a részt pontozva, 7/10.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr83140969

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása