2009.07.16. 21:51 teddike

Emmy 2009

Címkék: sorozat emmy 2009

A mai napon "kihúzták" az idei Emmy jelöltek névsorát, és bár hatalmas érzelmi kitörések közepette vettünk sokan tudomásul a dolgokat, mostanra már teljesen lenyugodtam, és rájöttem, hogy ennek sincs azért a látszatnál nagyobb jelentősége. Ezt csak azért mondom, mert nyilván szerettem volna, ha több olyan sorozat is kap jelölést, ami az én saját kedvencem, vagy jobban fogalmazva többet kap a mostaninál, de ez nem így történt. Igen, most a Lost és a BSG futott át az agyamon.

Ehelyett viszont jött a papírforma, rengeteg 30 Rock és Mad Men jelölés, amivel nem lenne semmi baj, de mint azt látni fogjátok, egy kategóriánál teljesen elszálltak szerintem, de ezt majd úgy is észreveszitek. Vannak azért apróbb dolgok, aminek örülök, vannak csalódások, de döntsétek el ti, hogy mennyire jó ez most. A másolás helyett inkább mutatok egy linket, ahol megtudjátok nézni az összes jelöltet: imdb.

emmy 2009 logo

Azért a legjobb dráma és komédia (sorozat) jelöltjeit megmutatnám már itt is: 

Komédia: Entourage, Family Guy, The Flight of the Conchords, How I Met Your Mother, The Office, 30 Rock, Weeds

Dráma: Big Love, Breaking Bad, Damages, Dexter, House M. D., Lost, Mad Men.

A legtöbb jelöltek listáját nézve, vannak azért vicces dolgok. Azt már írtam, hogy a 30 Rock 22 jelölést kapott, amit nagyon nem értek (biztos velem van a baj). De azt sem értem, hogy tudott 6 jelölést kapni a 24, a Lost és a BSG pedig ötöt? Na jó, azt nézni kell, hogy milyen kategóriákban, de akkor is meglepő ez számomra. Mint ahogy az is, hogy Shield a záró évad után konkrétan lófaszt szart semmit nem kapott. De nem akarok ennyire negatívan hozzáállni a dologhoz, talán idén pl. Neil Patrick Harris befut, vagy Michael Emerson lehet kap valamit. És hatalmas kérdés (NOT), hogy vajon Sheldon képes e labdába rúgni Alec Baldwin mellett (NOT).

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr683141329

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_104632 2009.07.17. 09:32:31

Vicc az egész. Azon röhögtem a legnagyobbat, hogy a Hősök a vizuális effektek kategóriában jelölve van. Annak azért örülök, hogy a Legend of the Seeker is kapott egy (zene) jelölést. Bár megjegyzem, a Hősöket kenterbe veri CGI terén, pedig "csak" egy szindikátusi sugárzású sorozat.
süti beállítások módosítása