2009.10.14. 11:15 teddike

House - Instant Karma (6x04)

Címkék: sorozat 2009 2010 house s6

Az évad első átlagosnak mondható része? Mármint itt tényleg minden úgy történt, ahogy általában szokott. Semmi extra, semmi olyasmi ami "nagy" lett volna. A szokásos játékok minden szinten, egy érdekesnek mondható esettel, és egy nagyobb kérdéssel, ami nem biztos, hogy House-ra vall. Na meg igazából a 13 utáni szaladgálást sem értem, de lassan helyre áll a rend szerintem. Jöjjön egy kép aztán folytatom spoileresen:

house season 6

Az évad első átlagosnak mondható része? Mármint itt tényleg minden úgy történt, ahogy általában szokott. Semmi extra, semmi olyasmi ami "nagy" lett volna. A szokásos játékok minden szinten, egy érdekesnek mondható esettel, és egy nagyobb kérdéssel, ami nem biztos, hogy House-ra vall. Na meg igazából a 13 utáni szaladgálást sem értem, de lassan helyre áll a rend szerintem. Jöjjön egy kép aztán folytatom spoileresen:

house season 6

Nem igazán értem, hogy House-nak miért volt fontos megmenteni Chase seggét? Legalábbis most nagyon úgy tűnik, hogy ezt tette, ami nem az általunk megismert doktorra vall. Mint ahogy azt sem értem, hogy miért nem engedik el Thirteen-t. Az eddigi évadok alapján nem jött le, hogy ennyire jó doki lenne. 

Ami viszont már most kezd kirajzolódni, aztán lehet, hogy semmi nem lesz belőle, az Cameron távozása. Erről már szerintem mindenki tud, de a mostani események arra engednek következtetni, hogy a kapcsolatuk fog megromlani Chase-el. Lehet hülyeség, de előbb vagy utóbb Cameron számára is kiderül majd a dolog. Aztán lehet, hogy most nagyon mellélőttem, és ezt a szálat teljesen lezárják, de nem hiszem.

Részemről ez 6/10! Az évad korábbi részei bizonyították, hogy lehet ezt sokkal jobban is csinálni, de azt is tudom, hogy nem lehet az egész évad során ugyan azt a színvonalat tartani. 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr653141590

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása