2009.11.20. 01:07 teddike

Keveri a lapjait az NBC!

Címkék: sorozat chuck trauma 2009 2010 heroes s4

Kezdjük a legjobb hírrel. A CHUCK harmadik évada január 10-én tér vissza. Ez egyszeri alkalom, mivel vasárnapra esik a premier, és ráadásul rögtön dupla részt kapunk. Egy nappal később, január 11-én (hétfőn) 8-tól folytatódik a sorozat a harmadik résszel.

A CHUCK visszatérésével a HEROES is átrendeződik picit. A 8 órás időpontot visszacseréli este 9-re, így január 11-én már ebben az időpontban lesz az új epizód. Ráadásul egy héttel korábban, január 4-én event jelleggel, dupla HEROES lesz. Örülünk?

chuck

A TRAUMA-t is érintik az előbb írtak. Illetve nem ezeknek köszönhetően, de az NBC kért még három részt a sorozatból, így az első és egyetlen évad 16 részes lesz majd. Azért írom így, mert a kasza továbbra is áll, csak mivel az NBC-nek gondjai akadtak, és kevés sorozatot tudnak bevetni, így rendeltek még három részt. Egészen biztos, hogy nem a nézettség, vagy mert annyira nagyon jó lenne.

A folytatásban jöjjön egy Chuck videó, amit a premier bejelentése után tettek elérhetővé a rajongók számára:

Kezdjük a legjobb hírrel. A CHUCK harmadik évada január 10-én tér vissza. Ez egyszeri alkalom, mivel vasárnapra esik a premier, és ráadásul rögtön dupla részt kapunk. Egy nappal később, január 11-én (hétfőn) 8-tól folytatódik a sorozat a harmadik résszel.

A CHUCK visszatérésével a HEROES is átrendeződik picit. A 8 órás időpontot visszacseréli este 9-re, így január 11-én már ebben az időpontban lesz az új epizód. Ráadásul egy héttel korábban, január 4-én event jelleggel, dupla HEROES lesz. Örülünk?

chuck

A TRAUMA-t is érintik az előbb írtak. Illetve nem ezeknek köszönhetően, de az NBC kért még három részt a sorozatból, így az első és egyetlen évad 16 részes lesz majd. Azért írom így, mert a kasza továbbra is áll, csak mivel az NBC-nek gondjai akadtak, és kevés sorozatot tudnak bevetni, így rendeltek még három részt. Egészen biztos, hogy nem a nézettség, vagy mert annyira nagyon jó lenne.

A folytatásban jöjjön egy Chuck videó, amit a premier bejelentése után tettek elérhetővé a rajongók számára:

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr233141728

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása