2009.11.25. 20:08 teddike

Zombieland (Zombieland) - írta Serath

Címkék: film 2009 zombieland 8 csillag serath

Alig pár perce lett vége a filmnek, és még a hatása alatt vagyok, de talán a mondandóm végére kicsivel objektívebb leszek. Hála a jóval korábbi amerikai premiernek, a film már egy ideje közkézen forog az interneten, így történhetett meg az is, hogy én (és még gondolom jó páran) a magyar premier előtt láthattam. Gondolom a trailerek alapján sokan várták már ezt a filmet, ahogyan én is. Már a Hangover óta hiányzott egy laza vígjáték, amin kikapcsolhat az ember egy másfél óra erejéig.

zombieland

Ez a film azonban jóval többet adott ennél. Jól összeválogatták a korábbi sikerfilmek komponenseit, és szerintem remekül egybegyúrták. Volt benne horror (bár főképp csak ketchupparádé, és ijesztgetés), akció, nagyon sok fegyver, romantika, egy kis dráma, és rengeteg humor. Ezt megspékelve, pár jól elhelyezett világvége látképpel. Maga az ötlet nem túl eredeti, és nem is túl érdekes, de a történet vezetése, és a komikus jelenetek, párbeszédek sokasága bőven élvezhetővé tette. Személy szerint nagyon tetszett, hogy az egészet, egyfajta visszaemlékezésként meséli el az egyik főszereplő, Columbus (Jesse Eisenberg). Valamint a jelenetek közben itt-ott felbukkanó túlélésre vonatkozó szabályok is jók voltak.

Továbbá méltatnom kell Woody Harrelson-t is, akire remekül illett ez a világvége utáni eszement cowboy szerep, aki képes átszelni az országot, és kockára tenni az életét egy sütiért. Az ő játéka mindenképp sokban hozzájárult ahhoz, hogy a film olyan lett amilyen. Egy komolyan kifogásolható dolgot találtam egyébként, ami megint csak szubjektív, de én kicsit soknak éreztem benne a ketchup, és a marcangolás mennyiségét. Bár bőven hozzáedződtem ezekhez, de egy gyengébb gyomrú embernek talán egy kicsit sok lenne. Ezen kívül az unokaöcsém hiába imádja a vígjátékokat, valószínűleg nem ez lesz az, amire elviszem moziba, pedig ezen kívül az egész film bőven fogyasztható egy 11-12 éves gyerek számára.

Értékelés: Zombieland - 8/10

Nekem hozta a film, amit vártam tőle, nagyon tetszett minden részletében, ezért a 32. szabály értelmében zárnám ezt a kis szösszenetet: „Élvezd az apró dolgokat!”

5 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr83141747

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gabor 2009.11.25. 21:54:15

Sztem valami hehetetlenul rossz film volt!Masfel oras idetlen limonade lotty!!Kb egyszer sem nevettem el magam a "poenekon"!Na meg ez a Bill Murrayis resz is nagyon kamu volt,a szerelmi szalrol ne is beszeljunk!Woody Harrelson ennel sokkal jobb szinesz mint hogy egy ilyen nagyon rossz filmben jatszon!Nem is ertem hogy adhatta a nevet ilyen tragya filmhez!!?

qpeR 2009.11.26. 14:52:55

Felkeltetted az érdeklődésemet a film iránt, ami nagy szó. Ezt a majdnem másfél órát kibírom, ha rossz ha nem. Ha többször nem is egyszer tuti megnézem!

robson 2009.12.08. 14:22:48

Egyszer nezheto volt.

VérGyilokmókus · http://www.gyilokmokusblog.blogspot.com 2009.12.13. 20:25:49

Nekem tetszett... Aki véres fejletépésre vágyik 90 percen keresztül, ne ezt nézze meg. :D

SpockCooper · http://twitter 2009.12.28. 21:25:40

Gabor véleményével értek egyet. VérGyilokmókusnak is igaza van, én véres fejletépésre vágytam, de sajnos nem azt kaptam.
süti beállítások módosítása