2010.01.02. 12:05 teddike

2009 legjobbjai

Címkék: sorozat film top 10 2009

Természetesen csak saját vélemény. De ezek a filmek jöttek be a legjobban az előző évben. Igaz vannak köztük olyanok is, amik még 2008-ban mentek le. De nálunk csak a 2009-es évbe kerültek bemutatásra. Na, nem nagyon akarom húzni az időt, jöjjön a lista, aztán beszélünk még:

10. Kalandpark

Rögtön az első helyen egy olyan film, amiről nem is írtam, mégis nagy kedvenc lett. Első munka suli után, rengeteg élménnyel, jó zenével, jól összerakott romantikával.

9. Watchmen

Nem akartam lehagyni a listáról, még akkor sem, ha a képregényhez képest csalódás volt kicsit, de még így is nagy filmélmény volt. Szerintem simán felfér a listára.

8. Star Trek

A nyári blockbuster időszak nagy meglepetése volt számomra. A 2009-es Vasember lett ez.

7. Becstelen Brigantyk

Sokan szidták, nekem mégis az egyik kedvenc nyári filmem lett. Megérdemelt és biztos hely a kiemelt kedvencek között.

6. Gran Torino

Az első olyan film a listán, amit máshol már 2008-ban bemutattak. Szerepelt az Oscar jelöltek között. Nekem meg felkerült a legjobbak közé, érthető módon.

5. Avatar

A legnagyobb kérdés volt számomra, hogy felkerüljön a listára? És ha igen, akkor hova. Aztán rájöttem, hogy mivel itt most élményekről is beszélünk, mindenképpen helye van, hiszen nagy szórakozás volt ez.

4. Benjamin Button különös élete

A 6. helyezetthez hasonlóan, valójában ez is 2008-as film, ráadásul Oscar-on is nem kevés jelöléssel szerepelt, és akkor a többiről ne is beszéljünk. Én emlékszem, pont egy éve ilyenkor néztem meg, és jó kedvem lett tőle. Az élmény kitartott egészen mostanáig, jó visszaemlékezi.

3. Hangover

Élmény és szórakozás, ha csak ezeket nézem, és azt, hogy mennyit röhögtem a filmen, akkor nincs kérdés. Pedig egyszerű történet, de nagyon jól összerakva. Jöhet a folytatás?!

2. (500) Days of Summer

Néztem és magával ragadott, írni meg nem sikerült róla? Nem feltétlenül jó dolog ez, meg pótolni is fogom szerintem, de addig nem akartam várni a listával, amíg elkészül. Zooey Deschanel már nagyon régóta kedvenc, és ehhez itt jött még egy nagyon jó történet is. Nem egy megszokott sablonos romantikus mese ez, hanem közelebbi egy kicsit a valósághoz, nagyon jó zenével fűszerezve.

1. UP

Ha eddig nem került fel a listára, akkor csak az első helyen találkozhatunk vele. Nem mondom, hogy ne lehetne jobbat találni, de nekem valahol mégis ez a nagy kedvenc. Ahogy a Pixar tud történetet mesélni, érzelmeket kifejezni, azt nagyon kevesen tudnak.

Természetesen csak saját vélemény. De ezek a filmek jöttek be a legjobban az előző évben. Igaz vannak köztük olyanok is, amik még 2008-ban mentek le. De nálunk csak a 2009-es évbe kerültek bemutatásra. Na, nem nagyon akarom húzni az időt, jöjjön a lista, aztán beszélünk még:

10. Kalandpark

Rögtön az első helyen egy olyan film, amiről nem is írtam, mégis nagy kedvenc lett. Első munka suli után, rengeteg élménnyel, jó zenével, jól összerakott romantikával.

9. Watchmen

Nem akartam lehagyni a listáról, még akkor sem, ha a képregényhez képest csalódás volt kicsit, de még így is nagy filmélmény volt. Szerintem simán felfér a listára.

8. Star Trek

A nyári blockbuster időszak nagy meglepetése volt számomra. A 2009-es Vasember lett ez.

7. Becstelen Brigantyk

Sokan szidták, nekem mégis az egyik kedvenc nyári filmem lett. Megérdemelt és biztos hely a kiemelt kedvencek között.

6. Gran Torino

Az első olyan film a listán, amit máshol már 2008-ban bemutattak. Szerepelt az Oscar jelöltek között. Nekem meg felkerült a legjobbak közé, érthető módon.

5. Avatar

A legnagyobb kérdés volt számomra, hogy felkerüljön a listára? És ha igen, akkor hova. Aztán rájöttem, hogy mivel itt most élményekről is beszélünk, mindenképpen helye van, hiszen nagy szórakozás volt ez.

4. Benjamin Button különös élete

A 6. helyezetthez hasonlóan, valójában ez is 2008-as film, ráadásul Oscar-on is nem kevés jelöléssel szerepelt, és akkor a többiről ne is beszéljünk. Én emlékszem, pont egy éve ilyenkor néztem meg, és jó kedvem lett tőle. Az élmény kitartott egészen mostanáig, jó visszaemlékezi.

3. Hangover

Élmény és szórakozás, ha csak ezeket nézem, és azt, hogy mennyit röhögtem a filmen, akkor nincs kérdés. Pedig egyszerű történet, de nagyon jól összerakva. Jöhet a folytatás?!

2. (500) Days of Summer

Néztem és magával ragadott, írni meg nem sikerült róla? Nem feltétlenül jó dolog ez, meg pótolni is fogom szerintem, de addig nem akartam várni a listával, amíg elkészül. Zooey Deschanel már nagyon régóta kedvenc, és ehhez itt jött még egy nagyon jó történet is. Nem egy megszokott sablonos romantikus mese ez, hanem közelebbi egy kicsit a valósághoz, nagyon jó zenével fűszerezve.

1. UP

Ha eddig nem került fel a listára, akkor csak az első helyen találkozhatunk vele. Nem mondom, hogy ne lehetne jobbat találni, de nekem valahol mégis ez a nagy kedvenc. Ahogy a Pixar tud történetet mesélni, érzelmeket kifejezni, azt nagyon kevesen tudnak.

Még egy kevés statisztika a végére. Az egyik legolvasottabb filmes vélemény a Proposal lett. A legjobban olvasott filmes bejegyzések a Twilight-hoz közeliek. A sorozatok közül a Lost és a Született feleségek fináléját olvastátok a legtöbben. De jól szerepelt a Skins és a Chuck, na meg persze a HIMYM is.

Ami a futottak még kategóriát illeti, valahol nagy csalódás volt a Terminator folytatás, az Angyalok és Démonok is, és akkor a Transformers 2-ről még nem is beszéltünk. Ettől függetlenül jó évet zártunk.

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr493141840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Dominik · http://tcg.magic-forest.hu 2010.01.03. 19:11:36

A Gran Torino-t, az Up-ot és a Kalandparkot nem láttam még, de a többieket már igen, s azok valóban egész jók voltak. Ezek szerint a Pixar új mozija ennyire jó? Látnom kellene.
süti beállítások módosítása