2010.01.08. 15:48 teddike

Percy Jackson & Olympians: The Lightning Thief

Címkék: film 2010 percy jackson the lightning thief

Jött pár karakterposzter a címben szereplő filmhez. Egyébként ehhez annyit, hogy így egybe szerintem utoljára írtam le. A poszterek meg egészen tűrhetőek, de lehet csak azért mert ismerős arcokkal találkozik rajtuk az ember:

the lightning thief

Jött pár karakterposzter a címben szereplő filmhez. Egyébként ehhez annyit, hogy így egybe szerintem utoljára írtam le. A poszterek meg egészen tűrhetőek, de lehet csak azért mert ismerős arcokkal találkozik rajtuk az ember:

the lightning thief

the lightning thief

the lightning thief

the lightning thief

the lightning thief

the lightning thief

Február 12-én kerül egyébként a mozikba, a szereplők: Logan Lerman, Brandon T. Jackson, Alexandra Daddario, Sean Bean, Pierce Brosnan, Steve Coogan, Rosario Dawson, Catherine Keener, Kevin McKidd, Joe Pantoliano, Uma Thurman és Ray Winstone.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr193143740

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása