2010.02.09. 19:46 teddike

Hétfői szitkom szenvedés

Címkék: sorozat how i met your mother the big bang theory 2009 2010 accidentally on purpose

Eljött az idő, amikor több heti hosszas szenvedés után ki kell jelentenünk, illetve egy megjegyzést tennünk, hogy kaszálni kelleni több sorozatot is a felhozatalból. Megérett ismét a gondolat, még akkor is ha gyenge "törlő" vagyok, hogy a HIMYM és a TBBT is kaszát kapjon. Igaz nem fognak, mármint nálam, de akkor is, jegyezzük meg, hogy mélypont van. A HIMYM hetek óta szar, nem lehet mást mondani erre. Nincsenek poénok, Barney hoz csak valamit, a többiek meg...és a pontozás helyére bármit írhattok/gondolhattok, csak ne jót. Hiába lovagolta meg a CBS a vasárnapi Super Bowl-t, hiába épült erre és a Valentin napra az egész, sajnos én szenvedtem.

aop season oneA TBBT törlésének gondolata, lehet sokakat meglep. Tényleg imádom a sorozatot, és biztos maradni fogok a következő részekre is, csak valami változott. Nem akartam szembesülni azzal a ténnyel, hogy mostanra nagyon sokat veszített a sorozat eredeti fényéből. Hetek óta poéntalan az egész, és hiába gondoltam azt egy hete, hogy bizony visszatértek, tévednem kellett. A héten ismét béka segge alatt voltak, és mivel mostanában csak ilyen részek vannak, az apró viccek sem mentik a sorozatot. Viszont az a baj, illetve akkor nem, ha jön a minőség is, hogy a CBS-en megélnek majd úgy is, hogy semmit ne változtassanak. A HIMYM is három jó évadot adott, a fél emberes sorozat nem tudom mennyit, mert nekem az elejétől kezdve poéntalan volt az egész, hét évad óda viszont még mindig műsoron van. Ezzel most kicsit bekavarodtam, de annyit szerettem volna mondani, hogy a TBBT is, ha hozni fogja ezt a nagyon meggyőző nézettséget, akkor semmivel sem fogja rávenni a készítőket arra, hogy változtassanak.

A végére maradt, és csak röviden írok az Accidentally on Purpose aktuális részéről, ami hozza azt amit megszoktunk az első évad során. Semmi kiugró, semmi meglepő, csak a megszokott, és ez nekem elég. Nem várok sokat, és azt megkapom, nem úgy mint az előző kettő szitkomnál. Pontok tekintetében, erős ötös mindegyik, kár, hogy 10-es listán.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr483141953

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása