2010.02.19. 02:37 teddike

Napi csaj: Nina Dobrev

Címkék: csajok nina dobrev

Sokáig nem fordult meg "csajos" poszt az oldalon, aztán a top 10-es lista összerakásánál jöttem rá, hogy olykor olykor érdemes lenne berakni egy ilyet is, amolyan felüdülésnek. Volt ugye nem is olyan rég egy Anna Torv bejegyzés, most meg jöjjön egy csaj, akit ebben az évadban ismerhettünk meg. Legalábbis én idén találkoztam vele először. A CW legújabb sorozatában, a The Vampire Diaries-ben szerepel. Fiatal színésznőről van szó, aki természetesen nagyon jól néz ki, jöjjön a bizonyíték:

nina dobrev

nina dobrev

nina dobrev

nina dobrev

nina dobrev

nina dobrev

nina dobrev

nina dobrev

nina dobrev

4 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr893141985

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ismeretlen_104632 2010.02.19. 15:53:44

Szép csaj, jó képek és még a sorozat is jó.

Merkli89 2010.04.03. 10:04:44

Emberek én szerelmes vagyok ebbe a lányba.Istenem mit nem adnék, hogy megmondhassam neki.Sajnos csak marad a csodálkozás és az újjabb remegés a következő Vampire Diaries részig, amint újra láthatom.

Melanie 2010.04.19. 19:54:58

Tudom, mit érzel Merkli89. Én Ian-be vagyok mindig szerelmes. A Lost óta végre kiment a fejemből egy kicsit, erre most itt van ez a sorozat. :D

zoli99 2010.12.25. 21:23:19

Énis szerelmed vagyok Ninába-de az a baj hogy hiába szeretem nem kaphatom meg de hiába akor is szeretem de legaláb az álmaimban találkozni szoktam vele:D
süti beállítások módosítása