2010.05.08. 10:55 teddike

Poszteren: The Last Airbender

Címkék: film 2010 the last airbender

Talán a végleges The Last Airbender promo posztert láthatjuk. Nem elképzelhetetlen, de szerintem mindegyik Avatar-os posztban le fogom írni, hogy félek ettől az átkonvertált 3D-től. Jobban járunk szerintem ha a 2D-re fizetünk be először. Legalább nem érhet kétszeres csalódás. Na de, nézzük még ezek előtt a posztert:

the last airbender

Voltam annyira okos a héten, hogy vártam a másik poszter kirakásával, a napokban jött az is, így most kénytelen vagyok csak ide eldugni. De megtaláljátok, csak ide kellene kattintani, egyet.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr143142272

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása