2010.09.07. 14:06 teddike

Van képünk hozzá: The Event

Címkék: sorozat the event 2010 2011

Az, hogy ezt a bejegyzést írom, még nem az esemény, sőt az sem az, hogy az NBC összes fejesének, sőt még a takarítóknak is küldtem levelet, amit már remélem többször átolvastak, és melyben arra kértem őket, hogy ne merjék elrontani ezt a sorozatot, mert akkor nagyon nagy gondok lesznek. Ezt a levelet bár viccnek szántam, szerintem ők is nagyon jól tudják, hogy a The Event vagy valami, vagy semmi nem lesz. Csöndes, lassú víz partot most effektusra nincs kereslet. A premier szeptember 20-án lesz, és minden bizodalmam benne van a dologban. Nem néztem videókat, nem akartam elrontani az első rész élményét, a többit meglátjuk. Addig is jöjjenek képek a sorozat szereplőiről, vannak páran, ráadásul két eyecandy is a sorban van:

the event

the event

A tovább után külön mindenki, érdemes kattintani, jó kis csapatot szedtek össze:

Az, hogy ezt a bejegyzést írom, még nem az esemény, sőt az sem az, hogy az NBC összes fejesének, sőt még a takarítóknak is küldtem levelet, amit már remélem többször átolvastak, és melyben arra kértem őket, hogy ne merjék elrontani ezt a sorozatot, mert akkor nagyon nagy gondok lesznek. Ezt a levelet bár viccnek szántam, szerintem ők is nagyon jól tudják, hogy a The Event vagy valami, vagy semmi nem lesz. Csöndes, lassú víz partot most effektusra nincs kereslet. A premier szeptember 20-án lesz, és minden bizodalmam benne van a dologban. Nem néztem videókat, nem akartam elrontani az első rész élményét, a többit meglátjuk. Addig is jöjjenek képek a sorozat szereplőiről, vannak páran, ráadásul két eyecandy is a sorban van:

the event

the event

A tovább után külön mindenki, érdemes kattintani, jó kis csapatot szedtek össze:

the event

the event

the event

the event

the event

the event

the event

the event

the event

the event

the event

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr623142684

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása