2010.09.08. 00:20 teddike

Nyári sorozat: Hung (Season 2)

Címkék: sorozat hung 2010 2011

Az első évadot a magam módján szerettem, bár a finálé nem jött be, és szerintem hatalmas lehetőséget hagytak ki a végével, elfogadtam. Vártam a folytatást, és bíztam abban, hogy jó irányba viszik el a sorozatot. Sajnos nem ez történt. Lassú víz lett az egész, amire nem nagyon tudtam rávenni magam. Korábban hétről hétre követtem az eseményeket, most viszont azt vettem észre, hogy nem hiányzik a Hung hangulat. Egyszerűen nem voltam kíváncsi Ray kurválkodására, és a hatodik rész után nem is nagyon követtem az eseményeket. Ez persze nem jelenti a kaszát, hiszen két óra kemény munkával be is tudnám pótolni a lemaradásomat, de egyelőre nem tudom rávenni magam, ez pedig azt jelenti valami baj van. Kisebb gond, ha velem, nagyobb ha a sorozattal.

hung season 2

A folytatás persze még sokat változtathat a véleményemen, az évad első fele viszont nagyon közepesre sikeredett. Még akkor is, ha voltak jó pillanatok, jó mellékszereplők. Csajok is vetkőztek olykor, láthattunk pár érdekes aktust, de valahogy ezek sem vettek meg. Kötelező szaga lett az egésznek, nem áradt belőle az a könnyedség amit korábban láttam a sorozatban. Ray azért állt kurvának, azért kezdett el megdugni "bárkit", hogy kifizesse a tetőjét, a leégett házát megjavítsa. Helyette viszont, a második évad elment kicsit a dráma felé. Egyrészt a kurva bizniszen ment a civakodás, másrészt Ray próbálkozott a volt feleségével. Harmadrészt nem is tudom, a gyerekek nem lettek kedvencek, Ray munkatársa pedig érdekes vonalat kapott a sztoriban. Ez a helycsere nem tetszett, az az igazság, mint ahogy az sem, hogy Damon milyen irányba ment el Tanya miatt.

Hangulat fail, sztori fail, színészek? Az egyetlen hatalmas pozitívum a dologban. Lehet kicsit érthetetlen, hogy őket miért dicsérem, de Thomas Jane és Jane Adams hatalmas párost alkotnak továbbra is. Ebben az évadban pedig Rebecca Creskoff is felnőtt az előbb említett színészekhez. Őket is azért lehet kiemelni, mert amit írnak nekik, abból szerintem a legjobbat hozzák ki. Jó csapatot alkotnak, és ehhez társulva Anne Heche is kap tőlem egy piros pontot.

Összegezve a leírtakat, az első évadhoz képest csalódás - többet vártam mindenképpen - a könnyedség, ami jellemezte számomra eltűnt. Nem mondanám rá, hogy vígjáték, hogy vicces jelenetek lennének benne, testet öltött a dráma. Hat részt láttam, és ezek alapján ez nem az, amit a Hung-tól én elvárnék. A maradék pár epizód persze meggyőzhet arról, hogy kíváncsi legyek a harmadik évadra - igen, az HBO berendelte - egyelőre viszont nagyon messze vagyok ettől. A fináléra egyébként ezen a héten, szeptember 12-én kerül sor. Addig is köszönjünk ez azzal a sorozattól, hogy ez nekem eddig, pontok tekintetében, 5/10. Köszönöm Ray, de többet kérnék.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr523142685

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása