2010.09.13. 12:28 teddike

Poszteren: Megamind

Címkék: film 2010 megamind

Előzőt héten mutattam egy nagyon jó előzetest, aminek hatására több jelzést is raktam a filmre a radaron, magyarul fogalmazva a jobban vártak közé került. A DreamWorks próbálkozik, új történet, új hangok - egészen jó csapatot szedtek össze. Ha olyan jó lesz, mint az év elején a sárkányos, akkor bizony engem megvettek. De ennyire nem szaladok előre, jött pár posztert, ezt nézhetitek most meg, bemutató november 5-én lesz. Remélhetőleg nálunk is időben a mozikba kerül.

megamind

Még öt a tovább után:

Előzőt héten mutattam egy nagyon jó előzetest, aminek hatására több jelzést is raktam a filmre a radaron, magyarul fogalmazva a jobban vártak közé került. A DreamWorks próbálkozik, új történet, új hangok - egészen jó csapatot szedtek össze. Ha olyan jó lesz, mint az év elején a sárkányos, akkor bizony engem megvettek. De ennyire nem szaladok előre, jött pár posztert, ezt nézhetitek most meg, bemutató november 5-én lesz. Remélhetőleg nálunk is időben a mozikba kerül.

megamind

Még öt a tovább után:

megamind

megamind

megamind

megamind

megamind

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr993142710

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása