2010.10.16. 01:03 teddike

Csak röviden: 200. Smallville

Címkék: sorozat smallville 2010 2011

Október 16-án kerül a képernyőre a Smallville történetének 200. epizódja, ami a Homecoming címet fogja viselni. Nagyon szívesen megnézném egyébként a részt, de a 9. évad elején elmaradtam a sorozattal, így nem szeretném ellőni a történetet. De aki már régebben elkaszálta, vagy nem volt rendszeres nézője, itt a lehetőség, hogy újra megnézzem egy részét. Kíváncsi vagyok mit tartogatnak a készítők erre az alkalomra, időben és térben hova utaznak majd a szereplők, lesz e valami extra, vagy egy átlagos Smallville történet lesz, de ezt kétlem. A sorozat állandó nézőit, elnézést is kérek tőlük ezért, nem szólítottam meg az előbb, gondolom ők teljesen tisztában vannak azzal, hogy mekkora hatalmas mérföldkövet fog lépni a sorozat ezen a napon. Valamint valószínűleg azzal is, hogy mik a válaszok a korábban fejtegetett gondolatokra. Én csak egy első évados képet tudok mutatni most nektek, valamint nosztalgia miatt, a folytatásban egy előzetest, ami a pilot-hoz készült:

smallville

Október 16-án kerül a képernyőre a Smallville történetének 200. epizódja, ami a Homecoming címet fogja viselni. Nagyon szívesen megnézném egyébként a részt, de a 9. évad elején elmaradtam a sorozattal, így nem szeretném ellőni a történetet. De aki már régebben elkaszálta, vagy nem volt rendszeres nézője, itt a lehetőség, hogy újra megnézzem egy részét. Kíváncsi vagyok mit tartogatnak a készítők erre az alkalomra, időben és térben hova utaznak majd a szereplők, lesz e valami extra, vagy egy átlagos Smallville történet lesz, de ezt kétlem. A sorozat állandó nézőit, elnézést is kérek tőlük ezért, nem szólítottam meg az előbb, gondolom ők teljesen tisztában vannak azzal, hogy mekkora hatalmas mérföldkövet fog lépni a sorozat ezen a napon. Valamint valószínűleg azzal is, hogy mik a válaszok a korábban fejtegetett gondolatokra. Én csak egy első évados képet tudok mutatni most nektek, valamint nosztalgia miatt, a folytatásban egy előzetest, ami a pilot-hoz készült:

smallville

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://teddike.blog.hu/api/trackback/id/tr583142855

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása